تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 14:03
کد خبر : 3169

بیمه آسیا؛ حفظ اقتدار با افزایش پرتفوی و کاهش نسبت خسارت

بیمه آسیا؛ حفظ اقتدار با افزایش پرتفوی و کاهش نسبت خسارت

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، بیمه آسیا در گزارش شش ماهه نخست امسال خود اعلام کرده بود که حدود ۲۹ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است . در مهر ۹۸ حدود پنج هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده بود، بنابراین در مجموع تا پایان دوره هفت ماهه منتهی

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصادآنلاین، بیمه آسیا در گزارش شش ماهه نخست امسال خود اعلام کرده بود که حدود ۲۹ هزار میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده است . در مهر ۹۸ حدود پنج هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال حق بیمه تولید کرده بود، بنابراین در مجموع تا پایان دوره هفت ماهه منتهی به ۳۰ مهر ۹۸ مبلغ ۳۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر کرده است.

این رقم نسبت به سال گذشته رقم ۲۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال رشدی ۴۰ درصدی را نشان می دهد که می‌تواند تا پایان سال رشد بیشتری را تجربه کرده و سود آوری بیشتری را برای سرمایه گذاران شرکت به ارمغان اورد .

در حال حاضر این شرکت در پایان نیمه نخست امسال ۱۸۱ ریال سود ساخته که نسبت به سود ۱۷۳ ریالی شش ماهه سال ۱۳۹۷، حدود ۳ درصد رشد داشته است.

شرکت بورسی بیمه آسیا حدود ۱۷ هزار میلیارد ریال خسارت در دوره هفت ماهه پرداخت کرده که بر این اساس، نسبت کل خسارت پرداختی شرکت به رقم زیر ۵۰ درصد رسیده است.

در دوره هفت ماهه عملکرد بیمه‌آسیا، بیشترین رشد، به بیمه عمر و زندگی تعلق داشته است که سال گذشته یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده اما امسال به رقم دو هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال رسید که رشدی ۵۲ درصدی را در این حوزه این شرکت تجربه کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....