تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهریور 1401 - 17:57
کد خبر : 101267

بیت کوین رشد می کند، اتریوم افت

بیت کوین رشد می کند، اتریوم افت

امروز هم مثل دیروز بیت کوین رشد کرده و اتریوم افت. البته نه مثبت بیت کوین خیلی چشمگیر است نه منفی اتریوم اقتصاددان: بیت کوین با رشد حدود یک درصدی نسبت به دیروز در حدود قیمت ۲۲۴۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین مثل دیروز، مثبت ۱۲ درصد است. ارزش معاملات بیت کوین

امروز هم مثل دیروز بیت کوین رشد کرده و اتریوم افت. البته نه مثبت بیت کوین خیلی چشمگیر است نه منفی اتریوم

اقتصاددان: بیت کوین با رشد حدود یک درصدی نسبت به دیروز در حدود قیمت ۲۲۴۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین مثل دیروز، مثبت ۱۲ درصد است.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از ۴۳ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۴۲۸ میلیارد دلار است.

در ماه گذشته میلادی دارایی های استخراج کنندگان عمومی و شرکت های بزرگ استخراج کننده بیت کوین مقدار کمی افزایش پیدا کرد. این در حالی است که طی ۳ ماه پیش از آن فروش بی وقفه از سوی این استخراج کنندگان انجام شده بود. با این حساب می توان این طور برداشت کرد که شرکت های بزرگ استخراج کننده بیت کوین نسبت به آینده این ارز امیدوار شده اند و فعلا در حال انباشت کردن بیت کوین های خود هستند.

اتریوم امروز هم منفی است

اتریوم برخلاف بیت کوین امروز منفی است و افت قیمت داشته. با کاهش یک و نیم درصدی، قیمت اتریوم به ۱۷۲۰ دلار رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته ۱۶ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم ۲۱۰ میلیارد دلار است. اتریوم از نظر ارزش معاملات اخیرا از بیت کوین عقب مانده و برخلاف گذشته که معمولا ارزش معاملات اتریوم نصف بیت کوین بود، در حال حاضر این تناسب به هم خورده و اتریوم کمتر از نصف ارزش معاملات بیت کوین معامله می شود.

افت قیمت اکثر آلت کوین ها

دیروز اکثر آلت کوین ها مثبت بودند اما امروز وضعیت برعکس شده و اکثر آن ها منفی هستند. با این حال میزان افت آن ها چندان بزرگ نیست. بیشترین افت قیمت امروز را نیر پروتکل، کوانت، EOS و چین لینک داشته اند که ۴ درصد افت کرده اند. فلو، یونی سواپ و الروند هم افت ۲ درصدی داشته اند. مابقی ارزهای منفی افت کمتر از ۳ درصد دارند.

در میان نمادهای مثبت که تعداد آن ها زیاد هم نیست، هدرا با رشد ۵ درصدی بهترین بازدهی روزانه را ثبت کرده. پالیگان هم ۳ درصد رشد کرده است. سولانا، ایپ کوین، آوالانچ و FTX Token هم دو درصد رشد کرده اند. چند آلت کوین هم رشدی کمتر از ۲ درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی اما وضعیت اکثر آلت کوین ها خوب است. ترا کلاسیک با افت ۸ درصدی بدترین وضعیت را در این بازه زمانی دارد. اتریوم کلاسیک هم ۵ درصد افت کرده است. ۶-۷ نماد هم افتی کمتر از ۲ درصد طی این مدت داشته اند.

اما در همین مقیاس هفتگی، اکثر آلت کوین ها رشد کرده اند که بیشترین رشد مربوط به اتم با رشد ۲۶ درصدی است. ایپ کوین هم ۲۰ درصد رشد کرده که دومین بازدهی هفتگی مثبت را دارد.

ارزش بازار تکان نخورد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال مثل روز گذشته ۱٫۰۷ تریلیون دلار است. اما ارزش معاملات ۴ درصد رشد کرده و به عدد ۸۶ میلیارد دلار رسیده است.

ارزش معاملات دیفای ۶ میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها ۸۰ میلیارد دلار بوده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....