تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 خرداد 1402 - 21:57
کد خبر : 127527

بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار سقوط می‌کند؟

بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار سقوط می‌کند؟

هر اونس طلا با ۰٫۲ درصد افزایش به ۱۹۶۶٫۴۲ دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با ۰٫۱ درصد افزایش به ۱۹۸۳٫۴۰ دلار در هر اونس رسید. اقتصاددان: قیمت طلا روز پنج‌شنبه افزایش یافت و در بحبوحه پیش‌بینی‌ها مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن از سوی فدرال رزرو،

هر اونس طلا با ۰٫۲ درصد افزایش به ۱۹۶۶٫۴۲ دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با ۰٫۱ درصد افزایش به ۱۹۸۳٫۴۰ دلار در هر اونس رسید.

اقتصاددان: قیمت طلا روز پنج‌شنبه افزایش یافت و در بحبوحه پیش‌بینی‌ها مبنی بر ثابت نگه داشتن نرخ بهره فدرال رزرو در ماه ژوئن از سوی فدرال رزرو، روند صعودی به خود گرفت.

هر اونس طلا با ۰٫۲ درصد افزایش به ۱۹۶۶٫۴۲ دلار رسید، در حالی که معاملات آتی طلا با ۰٫۱ درصد افزایش به ۱۹۸۳٫۴۰ دلار در هر اونس رسید. هر دو ابزار نیز در هفته بالاتر معامله شدند، به طوری که از پایین ترین سطح دو ماهه که تجربه کردند، بهبود یافتند.

دلار در تجارت آسیایی ۰٫۲ درصد کاهش یافت که به نفع قیمت فلزات نیز بود. اما دلار همچنان نزدیک به بالاترین رقم ۱۰ هفته اخیر خود در ماه می باقی مانده است.

چشم انداز نرخ های بالاتر و طولانی تر در آمریکا افزایش یافته است، در حالی که بازارها در حال حاضر منتظر داده های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی هستند که روز جمعه منتشر می شود تا نشانه های بالقوه بیشتری در مورد سیاست های پولی داشته باشند.

بیت کوین به زیر 25 هزار دلار سقوط می‌کند؟

آینده تاریک برای بیت‌کوین

یک تحلیلگر رمزارز در توییتر با هویت CrediBULL Crypto یک حرکت نزولی کوتاه مدت برای بیت کوین پیش بینی کرده است. به گفته این تحلیلگر کریپتو، بیت کوین در یک منطقه مقاومت قابل توجهی معامله می شود.

به طوری که بیت کوین می تواند در کوتاه مدت به زیر ۲۵ هزار دلار سقوط کند.

بیت کوین به زیر 25 هزار دلار سقوط می‌کند؟

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....