تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:46
کد خبر : 70991

بیت کوین از نفس افتاد

بیت کوین از نفس افتاد

بیت کوین علی رغم تلاش گاوهای بازار همچنان در محدوده ۴۷ و ۴۸ هزار دلار معامله می شود و ارزش بازار آن نیز پایین تر از ۱ تریلیون دلار است. اقتصاددان: بیت کوین طی چند روز گذشته بارها تا سطح مهم ۵۰ هزار دلار صعود کرد اما هر بار با تلاش خرس ها دوباره به

بیت کوین علی رغم تلاش گاوهای بازار همچنان در محدوده ۴۷ و ۴۸ هزار دلار معامله می شود و ارزش بازار آن نیز پایین تر از ۱ تریلیون دلار است.

اقتصاددان: بیت کوین طی چند روز گذشته بارها تا سطح مهم ۵۰ هزار دلار صعود کرد اما هر بار با تلاش خرس ها دوباره به زیر این خط مهم سقوط کرد. پس از آن با تلاش گاوهای بازار تا ۵۱ هزار دلار خود را بالا کشید اما پس از آن حدود ۵ هزار دلار از ارزش خودر را از دست داد و به کانال ۴۶ هزار دلار سقوط کرد و سپس به کانال ۴۸ هزار دلار بازگشت و در نهایت امروز ، در محدوده کانال ۴۷ و ۴۸ هزار دلار در نوسان است.

قیمت بیت کوین در این لحظه ساعت ۱۷:۲۰ با رشد ۱٫۵ درصدی به ۴۷ هزار و ۷۵۹ دلار رسیده است . بیت کوین در ۲۴ ساعت گدشته افتی ۲ درصدی را به ثبت رسانده است.

ارزش بازار بیت کوین به ۹۰۳ میلیارد دلار رسیده و ارزش بازار آن نسبت به ماه گذشته که بالاتر از ۱ تریلیون دلار بود فاصله بسیاری دارد. تسلط بیت کوین بر بازار نیز به ۳۹ درصد رسیده است.
ثبات اتریوم زیر ۴۰۰۰ دلار

تریوم نیز به تبعیت از بیت کوین نوسانات شدی را تجربه کرد. اتریوم برای دومین بار از ابتدای ماه جاری تاکنون به زیر ۴۰۰۰ دلار سقوط کرد. اتریوم با وجود اینکه امروز روند رو به رشدی داشته اما همچنان در زیر ۴ هزار دلار قرار دارد. رمزارز دوم بازار اکنون با قیمت ۳۸۲۷ دلار معامله می شود و افت ۱۱ درصدی را در مقیاس هفتگی به ثبت رسانده است.

 بیت کوین از نفس افتاد

سبزها و قرمزهای بازار/ سقوط عجیب دوج کوین

در میان رمزارزهای بزرگ بازار، سولانا ۲ درصد، اوالانچ ۱۲ درصد، پالیگان ۶ درصد رشد داشتند.پس از آن سایر رمزارز ها مانند Elrond ( 13 درصد) Waves (12 درصد) ، XDC Network ( 14 درصد) بزرگترین برنده های بازار با رشدهای دو رقمی بودند.

دوج کوین را می توان بزرگ ترین بازنده امروز نامید. روز گذشته پس از انتشار توییت ایلان ماسک مبنی بر احتمال قبول دوج کوین به عنوان وسیله پرداخت، قیمت دوج کوین ۲۷ درصد افزایش یافت و در مقطعی به ۰٫۲۰ دلار رسید، اما اکنون دوج روندی نزولی در پیش گرفته و در این لحظه با افت ۱۰ درصدی به ۰٫۱۷ رسیده است.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه ( ساعت ۱۷:۳۰) ۹۲ میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده اکنون حدود ۲٫۱ تریلیون دلار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....