بیانیه مجلس درباره حضوری شدن مدارس
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیهای از تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی قدردانی کردند. متن این بیانیه که ۲۱۵ نفر از نمایندگان آن را امضا کردند به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم از تصمیم درست و سازنده و منطقی ستاد ملی مقابله با
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بیانیهای از تصمیم ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی قدردانی کردند.
متن این بیانیه که ۲۱۵ نفر از نمایندگان آن را امضا کردند به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
از تصمیم درست و سازنده و منطقی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در خصوص حضوری شدن فرآیند آموزش در مقاطع مختلف تحصیل عمومی و دانشگاهی تقدیر و تشکر مینماییم.
امروزه معایب آموزشهای غیرحضوری صرف و طولانی مدت بر همگان آشکار است، کمتر کسی است که از آسیبهای جدی وارد شده بر آموزش و پرورش به خاطر طولانی شدن آموزش غیرحضوری صرف اطلاع نداشته باشد. معایب و مزایای آموزش مجازی صرف میطلبد که اجازه طولانی شدن این شیوه آموزش داده نشود.
از سوی دیگر اکنون که با تلاشهای مجدانه دولت خدمتگزار از شدت، سرعت و همهگیری بیماری کرونا کاسته شده است و با اقدامات قابل ستایش دولت در واکسیناسیون تقریبا تمامشمول و همگانی مردم، نگرانی از سرایت بیماری کرونا کمتر شده است و در شرایطی که تمام مجامع عمومی به شرایط عادی برگشته است، لازم بود فرآیند آموزش سریعتر به شرایط عادی برگردد و بیش از این به مهمترین رکن دوام و بقای جامعه و محصلین آسیب نرسد لذا ضمن تشکر مجدد از تصمیم گرفته شده و تشکر از زحمات پرسنل و کادر وزارت آموزش و پرورش درخواست داریم مسئولان محترم مربوطه با هوشیاری و درایت کامل برخی مشکلات موجود در این مسیر را رفع نموده و بر اجرای پروتکلهای مرتبط با سلامت همه ارکان فرآیند آموزش اعم از معلمان، دانشآموزان، اساتید و دانشجویان نظارت جدی نمایند.
مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.
ع
برچسب ها :آموزش و پرورش ، مجلس شورای اسلامی ، مدارس
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰