تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 20:25
کد خبر : 26067

بورس فردا۹ آذر ۹۹ چه می‌شود؟

بورس فردا۹ آذر ۹۹ چه می‌شود؟

آیا روند صعودی بورس پایدار است؟ در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل تحت تاثیر معاملات مثبت بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد، اما بورس فردا چه می‌شود؟ حجم معاملات امروز بازار سرمایه بالا بود و شاخص کل با وجود فشار عرضه در برخی نمادها مانند شستا و فارس روندی صعودی پیدا کرد، اما

آیا روند صعودی بورس پایدار است؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل تحت تاثیر معاملات مثبت بیش از ۱/۵ درصد رشد کرد، اما بورس فردا چه می‌شود؟

حجم معاملات امروز بازار سرمایه بالا بود و شاخص کل با وجود فشار عرضه در برخی نمادها مانند شستا و فارس روندی صعودی پیدا کرد، اما آیا روند صعودی بازار سهام فردا هم ادامه دارد؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،   ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: به نظر شاخص کل در بازار فردا هم مثبت باشد و مانند امروز با حجم بالایی از معاملات روبرو باشیم.

این کارشناس در رابطه با دلیل عرضه در بورس و ادامه‌دار بودن روند صعودی گفت: خیلی از افراد قصد نوسان‌گیری داشتند و دنبال جابجایی سهم‌های خود بودند و عرضه در بازار سهام زیاد شد اما بازار در ٣ ماه قبل به قدری افت کرده که توان افت بیشتر را ندارد. اکثر نمادها هم سیگنال‌های تکنیکال برگشتیی دارند و به نظرم روند صعودی ادامه‌دار است.

همچنین عباس‌علی حقانی‌نسب، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا گفت: چون یکشنبه‌ها بازارهای جهانی تعطیل است و همچنین فشار عرضه زیاد است به نظر می‌رسد روند بورس فردا کمی نزولی باشد اما این روند پایدار نیست و دوباره روند صعودی بازمی‌گردد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....