تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 21:28
کد خبر : 22908

بورس در ادامه چه می‌شود؟

بورس در ادامه چه می‌شود؟

 احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه بازار مثبت است با اینکه سیگنال‌ها برای بورس این هفته مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد، دلیل نزولی شدن شاخص کل چه بود؟ روند بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چگونه خواهد بود؟ به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز

 احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه بازار مثبت است

با اینکه سیگنال‌ها برای بورس این هفته مثبت بود اما با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل روند نزولی پیدا کرد، دلیل نزولی شدن شاخص کل چه بود؟ روند بازار سهام در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چگونه خواهد بود؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، با نزدیک شدن به انتخابات آمریکا جو هیجانی و خروج سرمایه حقیقی از بازار سهام نیز بیشتر می‌شود و به نظر می‌رسد تا بعد از انتخابات آمریکا روند بازار سهام نوسانی باشد.

مهشید داداش‌زاده، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با دلیل ریزش بازار سهام امروز گفت: وقتی بازار سهام اصلاح سنگین انجام می‌دهد قیمت‌ها باید رنج قیمتی خود را حفظ کنند و شاید این رنج‌سازی طولانی‌مدت شود. همچنین بازار سهام به نوعی گرفتار جو هیجانی و صف‌های فروش گسترده شده که این فرایند را طولانی‌تر می‌کند.

او در رابطه با روند بازار سهام در آینده گفت: احتمالا دوشنبه یا سه‌شنبه بازار سهام روندی مثبت خواهد داشت، زیرا قیمت‌ها در حال کاهش هستند و به نظر می‌رسد روند بازار سهام صعودی خواهد شد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....