تاریخ انتشار : سه شنبه 9 فروردین 1401 - 21:17
کد خبر : 82654

به همکاری در برابر ایران و متحدانش ادامه می‌دهیم

به همکاری در برابر ایران و متحدانش ادامه می‌دهیم

وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه نشست با متحدان منطقه‌ای گفت، واشنگتن به همکاری جهت مقابله با تهدیدات امنیتی ایران ادامه خواهد داد. «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت واشنگتن به همکاری با متحدان منطقه‌ای علیه تهدیدات ایران و متحدانش ادامه خواهد داد بلینکن در نشست خبری کنفرانسی با مقامات چند کشور عربی و رژیم

وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه نشست با متحدان منطقه‌ای گفت، واشنگتن به همکاری جهت مقابله با تهدیدات امنیتی ایران ادامه خواهد داد.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه گفت واشنگتن به همکاری با متحدان منطقه‌ای علیه تهدیدات ایران و متحدانش ادامه خواهد داد

بلینکن در نشست خبری کنفرانسی با مقامات چند کشور عربی و رژیم صهیونیستی گفت: «با اسرائیل و شرکای خود در منطقه علیه تروریسم و خشونت همبستگی داریم».

او در ادامه ادعاهای خود گفت: «ما از روند تحولات در روابط کشورهای منطقه به سمت بهتر شدن حمایت کرده و به این کار ادامه خواهیم داد. چنین نشستی در گذشته ممکن نبود اما در آینده گسترش پیدا خواهد کرد. توافقات ابراهیم جایگزینی برای گفت‌وگو با فلسطینی‌ها نیست».

وزیر امور خارجه آمریکا ادعا کرد: «در برابر چالش‌های امنیتی مشترک ایجاد شده توسط ایران و متحدانش همکاری می‌کنیم».

«یائیر لاپید» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران ادعا کرد: «تروریست‌ها قصد دارند ما را بترسانند تا از روابط با یکدیگر خودداری کنیم».

این مقام صهیونیست افزود: «قصد داریم از طریق همکاری‌های امنیتی در منطقه تاریخ‌ساز شویم و سنگ‌بنای منطقه را بر اساس همکاری مشترک بسازیم».

وی مدعی شد: «این دیدار منطقه‌ای اولین در نوع خود بوده اما آخرین نخواهد بود. امروز درها را به سمت تمام مردم منطقه از جمله فلسطینی‌ها باز می‌کنیم تا تروریسم را محکوم کرده و در سازندگی سهیم شوند».

وزیر امور خارجه رژیم کودک‌کش صهیونیستی همچنین گفت: «ایران و گروه‌های نیابتی آن، دشمن مشترک همه ما محسوب می‌شود. اتحاد جدید اعراب و اسرائیل موجب بازدارندگی در برابر ایران می‌شود».

بلینکن و لاپید روز گذشته نیز در نشستی خبری، ادعاهایی را علیه ایران مطرح کردند. بلینکن با طرح این ادعا که «ایران در پس حملات حوثی‌ها در امارات متحده و عربستان سعودی است» مدعی شد: «در صورتی که ایران به تهدید متحدانمان در منطقه ادامه دهد به ایستادن در برابر ایران ادامه خواهیم داد».

لاپید نیز ادعا کرد: «درباره برنامه هسته‌ای ایران با آمریکا دچار اختلافاتی هستیم اما این مسئله مانع از تداوم همکاری ما در این زمینه نخواهد شد».

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....