تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1400 - 14:31
کد خبر : 60168

به ما انگ اصلاح طلبی نزنید!

به ما انگ اصلاح طلبی نزنید!

برای برخی جریانات کافی است تا یک حرکت اجتماعی خوب اما در خلاف خواست آنها شکل گیرد، سریع با زدن برچسب هایی چون اصلاح طلب و غربگرا، به دنبال تخریب آن جریان اجتماعی مردمی می روند. به تازگی حسین شریعتمداری و حسن عباسی، جامعه مدنی و نیروهای اجتماعی ایران گرا که از موضع پنجشیر احمد

برای برخی جریانات کافی است تا یک حرکت اجتماعی خوب اما در خلاف خواست آنها شکل گیرد، سریع با زدن برچسب هایی چون اصلاح طلب و غربگرا، به دنبال تخریب آن جریان اجتماعی مردمی می روند.

به تازگی حسین شریعتمداری و حسن عباسی، جامعه مدنی و نیروهای اجتماعی ایران گرا که از موضع پنجشیر احمد مسعود دفاع می کنند و گروه ها و تفکرات مختلفی را در بر می‌گیرند به اصلاح طلب بودن متهم می کنند.

بجای آنکه برای حرف ها و ادعاهای خود دلیل و سند متقنی بیاورند که احمد مسعود فرزند شیر دره پنجشیر و پسرِ برادرِ معنویِ شهید قاسم سلیمانی، غربگرا است؟ اما چون خودشان طرفدار طالبان هستند و احمد مسعود را خواست و منفعت خود نمی دانند، او و طرفدارانش را متهم به غرب گرایی می کنند، در صورتی که نگارنده طی چند سال گذشته که قلم بر دست گرفته ام، همواره در نقد اصلاح طلبی کوشش کرده ام.

حتی برخی از اصلاح طلبان کشوری در رسانه ها، با پیغام فرستادن برای مدیران سایت ها به دنبال حذف صدای نگارنده و امثال او بوده اند.

اینکه عده ای اندک، طیف قدرتمند جامعه مدنیِ طرفدار احمد مسعود و پنجشیر را متهم به غرب گرایی و به اصطلاح اصلاح طلب می کنند، بسیار خنده دار است و قطعا این انگ زنی، پوششی برای تخریب حرکت اجتماعی دفاع ایرانیان از همزبانان خود در افغانستان است.

ضمن اینکه اصلاح طلبان طرفدار گلوبال و طرفدار جهان وطنیزم، گروه خون شان به ایران گراها و ایرانشهری ها نمی خورد که بخواهند از احمد مسعود و دره پنجشیر دفاع کنند

ابوالفضل بابادی شوراب/ایران گرا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....