تاریخ انتشار : جمعه 17 تیر 1401 - 20:07
کد خبر : 93783

به دنبال نفوذ گروه بهمن در بازارهای عراق و سوریه هستیم

به دنبال نفوذ گروه بهمن در بازارهای عراق و سوریه هستیم

بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و بازدید از غرفه گروه بهمن در سنندج از ظرفیت‌های این استان در توسعه تجارت صنایع خودرویی گفت. اقتصاددان: وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کردستان گفت: با توجه به جایگاه استان کردستان در

بختیار خلیقی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات خودرو و بازدید از غرفه گروه بهمن در سنندج از ظرفیت‌های این استان در توسعه تجارت صنایع خودرویی گفت.

اقتصاددان: وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کردستان گفت: با توجه به جایگاه استان کردستان در کریدورهای راهی ایران، این استان صاحب یکی از بزرگترین دروازه‌های تجاری کشور است.
وی افزود: ما با برگزاری این قبیل نمایشگاه‌های تخصصی و با کمک تولیدکنندگانی همچون گروه بهمن به دنبال نفوذ در بازارهای منطقه در عراق و سوریه هستیم‌.

سرپرست سازمان صمت کردستان به توانمندی های گروه بهمن اشاره کرد و گفت: از محصولات این شرکت می توان در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان و خدمات شهری بهره برد.

گفتنی است گروه بهمن در شهر سنندج از ۱۴ الی ۱۷ تیر در نمایشگاه تخصصی خودرو سنندج جدیدترین محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. بازدیدکنندگان می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۳ از محصولات این شرکت‌ بازدید به عمل آورند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....