تاریخ انتشار : شنبه 27 اسفند 1401 - 22:15
کد خبر : 119188

بهمن موتور در تلاش برای کسب رضایتمندی مشتریان

بهمن موتور در تلاش برای کسب رضایتمندی مشتریان

اقتصاددان : بهمن موتور در کسب رضایتمندی مشتری، گام جدیدی برداشته و تلاش دارد خشنودی مشتریان بالقوه خود را نیز بدست آورد. ضرابیان در همین رابطه از راه اندازی مرکز تست خودرو در آینده نزدیک خبر داده و می‌گوید: مرکز تست سنتر برای مشتریان نیز در حال احداث است که مشتریان می توانند از نزدیک

اقتصاددان : بهمن موتور در کسب رضایتمندی مشتری، گام جدیدی برداشته و تلاش دارد خشنودی مشتریان بالقوه خود را نیز بدست آورد. ضرابیان در همین رابطه از راه اندازی مرکز تست خودرو در آینده نزدیک خبر داده و می‌گوید: مرکز تست سنتر برای مشتریان نیز در حال احداث است که مشتریان می توانند از نزدیک محصولات را لمس و تست کنند. ضمنا فضایی نزدیک به مجموعه بهمن در جاده مخصوص در نظر گرفته ایم که اختصاص به خودروهای وارداتی دارد و استانداردهای خاصی خواهد داشت.
ضرابیان در خصوص تناسب کیفیت و قیمت محصولات بهمن موتور می‌گوید: شرکت بهمن موتور در ارزیابی نهادهای مستقل به عنوان همواره بهترین نمرات را کسب کرده است، این در حالیست که این شرکت برترین خدمات را با بهترین قیمت و کمترین هزینه به مشتریان خود می‌دهد.

سال ۱۴۰۲ سبد محصولات تجاری متنوع می‌شود

کامیونت فورس ۳٫۵ تن، کشنده‌ای با قدرت ۵۶۰ اسب بخار و امپاور BD300 با توانایی بار ۱۹ تن محصولاتی است که سال ۱۴۰۲ وارد بازار تجاری می‌شود. این خبر را حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل اعلام کرد.
حسین خضری در همین رابطه می‌گوید: این کامیون تحولی در حوزه تجاری خواهد بود و بهمن دیزل توانست بعد از ۵۰ سال، کامیون مدرن و مطابق با اخرین استانداردهای روز دنیا را به تجاری سواران معرفی کند.
ابراهیم افشار در همین رابطه با اعلام خبر تولید اتوبوس ۱۸ متری و اتوبوس ۹ متری (مینی باس) در سال ۱۴۰۲ گفت. وی می‌گوید این تولیدات در شرکت اسنا اتفاق می‌افتد و این شرکت می‌تواند در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری‌ها را یاری دهد. وی تولید اسنا را ۱۳۰ دستگاه در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد و نوید داد این میزان تولید تا دو برابر در سال جدید افزایش خواهد یافت.
رقابت با محصولات درجه یک اروپایی از اهداف شرکت سیبا در سال ۱۴۰۲ است. ابراهیم افشار در همین رابطه و با تاکید بر اینکه سبد محصولات تجاری بهمن متنوع می‌شود، می‌گوید: شرکت سیبا موتور در سال جدید FAW560 را به بازار معرفی خواهد کرد. وی یادآور می‌شود که شرکت سیبا محصول دیگری را نیز به بازار معرفی خواهد کرد. افشار اعلام جزئیات بیشتر از این محصول را به آینده نزدیک موکول کرد.
در همین رابطه حسین خضری مدیرعامل بهمن دیزل در همین رابطه می‌گوید: کامیون BD300 محصولی است که در جایگزینی خودروهای فرسوده می تواند بسیار تاثیر بخش باشد.

 نسخه جدید فیدلیتی سال ۱۴۰۲ به بازار می‌آید

پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور این خبر را تایید کرد که خودروی XB1 سال ۱۴۰۲ وارد بازار می‌شود. این خودرو طراحی سال ۲۰۲۳ است. نوری در همین رابطه می‌گوید: خودروی XB1 هم در سال بعد به خانواده فیلیتی اضافه خواهد شد. وی ضمن ابراز امیدواری از استقبال بازار این خودرو، به تجربه موفق دیگنیتی پرستیژ اشاره کرد و می‌گوید: دیگنیتی پرستیژ توانست جای خالی خودرویی در این بخش را با توجه به توانمندی‌های خود پر کند. نوری ادامه می‌دهد: بهمن موتور در تلاش است در دو خانواده فیلیتی و دیگنیتی خودروی هیبرید محصولی را داشته باشد.
نشست خبری روه خودروسازی بهمن با موضوع دستاوردهای این خودروساز در سال ١۴٠١ روز ۲۴ اسفند در محل بهمن موتور با حضور مدیران این مجموع برگزار شد. در این نشست خبری محمد ضرابیان مدیرعامل بهمن موتور، حسین خضری مدیر عامل بهمن دیزل، پارسا نوری معاون مهندسی بهمن موتور، علی پور ابراهیم رئیس هیات مدیره شرکت بهمن موتور و ابراهیم افشار به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....