تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 آذر 1400 - 11:46
کد خبر : 68369

بهروز فردوس پدر صنعت ایران درگذشت

بهروز فردوس پدر صنعت ایران درگذشت

عصر روز چهارشنبه ۳ آذرماه۱۴۰۰ بنیانگذار گروه صنعتی ماموت بدرود حیات گفت رسانه خبری تحلیلی اقتصاددان در این خصوص اطلاعیه زیر را منتشر کرده است. متن اطلاعیه: در واپسین ساعات شامگاه ۳ آذرماه ۱۴۰۰ قلب مالامال از عشق پیشکسوت و پدر صنعت ایران مهندس بهروز فردوس موسس گروه صنعتی ماموت از تپش ایستاد. دستاورد شصت

عصر روز چهارشنبه ۳ آذرماه۱۴۰۰ بنیانگذار گروه صنعتی ماموت بدرود حیات گفت رسانه خبری تحلیلی اقتصاددان در این خصوص اطلاعیه زیر را منتشر کرده است.

متن اطلاعیه:

در واپسین ساعات شامگاه ۳ آذرماه ۱۴۰۰ قلب مالامال از عشق پیشکسوت و پدر صنعت ایران مهندس بهروز فردوس موسس گروه صنعتی ماموت از تپش ایستاد.
دستاورد شصت سال تلاش خستگی‌ناپذیر پدر صنعت ایران را نه تنها در پایداری و پویایی گروه صنعتی ماموت و مجموعه های وابسته خودرو ، نه تنها در کمک موثر به رشد و توسعه اقتصادی ایران و جهان نه تنها در تولید صنعتی و کارآفرینی، بلکه در تربیت نسل شایسته‌ای از مدیران کارآفرین این کشور میتوان جست ، که تداوم راه بهروز فردوس را در عشق ورزیدن به نوآوری ، خلاقیت دوستی با مردم و میهن خود معنا می‌بخشند.
به راستی که روح بهروز فردوس در آرامش است، چرا که می‌داند نسلی را پرورش داده است که شعله خدمت به ملت را به مشعل فروزان توسعه اقتصادی و صنعتی کشور تبدیل خواهد نمود و در پرتو مهربانی و مهرورزی ، فردایی روشن تر را برای ایران رقم خواهد زد.
رسانه اقتصاددان این ضایعه بزرگ را به همسر و فرزندان آن مرحوم ، همکاران ، علاقمندان توسعه صنعتی و کارآفرینان بالندگی کشور تسلیت می گوید .د بهنام ملکی www.eqtesaddan.ir

 

photo 2021 11 25 10 54 55 اقتصاددان نوشته

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....