تاریخ انتشار : شنبه 16 فروردین 1399 - 21:23
کد خبر : 7556

بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ چیست؟

بهترین سرمایه‌گذاری در سال ۹۹ چیست؟

در سال ۹۹ چه بازاری سوددهی بیشتری دارد؟ کامران ندری، اقتصاددان در گفتگو با تجارت‌نیوز در پاسخ این سوال گفت: با توجه به شرایط تورمی مردم به طور طبیعی بسته به نسبت آزادی که دارند، به سمت دارایی‌های غیرپولی می‌روند. مثلا در بازار ارز به خاطر محدودیت‌هایی که وجود دارد هر کسی نمی‌تواند در آن

در سال ۹۹ چه بازاری سوددهی بیشتری دارد؟

کامران ندری، اقتصاددان در گفتگو با تجارت‌نیوز در پاسخ این سوال گفت: با توجه به شرایط تورمی مردم به طور طبیعی بسته به نسبت آزادی که دارند، به سمت دارایی‌های غیرپولی می‌روند. مثلا در بازار ارز به خاطر محدودیت‌هایی که وجود دارد هر کسی نمی‌تواند در آن فعالیت کند ولی در بورس اینطور نیست.

وی در خصوص سرمایه‌گذاری در بازارها گفت: بازار مسکن جذابیت دارد ولی چون نقدشوندگی‌اش پایین است دارایی کمتری وارد این بازار می‌شود. سرمایه‌گذاری در بورس نیز با رشد زیادی که در دو سال گذشته داشته، ریسک سرمایه‌گذاری افزایش یافت، به عبارت دیگر محل جولان سفته‌بازان و نوسان‌گیران شده است که ریسک سرمایه‌گذاری را بالا برده است.

ندری عنوان کرد: در مجموع به جز بازارهایی که بر پایه ریال و پول ملی هستند مثل سپرده بانکی و بازار بدهی که در سال ۹۸ نیز رشد قابل ملاحظه‌ای نداشتند، در سال ۹۹ احتمال افزایش قیمت در سایر بازارها وجود دارد.

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....