تاریخ انتشار : شنبه 1 آذر 1399 - 13:24
کد خبر : 25007

بهبود معاملات بورس با تعطیلی دو هفته‌ای کسب و کارها

بهبود معاملات بورس با تعطیلی دو هفته‌ای کسب و کارها

مجتبی معتمدنیا یک کارشناس بازار سرمایه: تعطیلی دو هفته‌ای باعث غیرفعال یا نیمه فعال شدن کسب و کارها می‌شود، با چنین اقدامی، بخشی از پول‌های سرگردان در حوزه کسب و کار برای کسب سود کوتاه مدت وارد بازار سرمایه می‌شوند که این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد هیجان مثبت در بازار باشد. نخستین ریسک تهدیدکننده معاملات

مجتبی معتمدنیا یک کارشناس بازار سرمایه:
تعطیلی دو هفته‌ای باعث غیرفعال یا نیمه فعال شدن کسب و کارها می‌شود، با چنین اقدامی، بخشی از پول‌های سرگردان در حوزه کسب و کار برای کسب سود کوتاه مدت وارد بازار سرمایه می‌شوند که این موضوع می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد هیجان مثبت در بازار باشد.

نخستین ریسک تهدیدکننده معاملات بازار، انتخابات آمریکا بود که به تبع آن با قطعیت انتخاب بایدن، نرخ دلار به کانال ۲۵ هزار تومان رسید در حالی که انتظار بازار سرمایه با انتخاب وی رقم ٢٠ هزار تومان بود، به طور طبیعی ارتباطی که بین دلار مورد انتظار و قیمت دلار واقعی است باعث جذابیت خرید سهام در بازار شد.

تعطیلی دو هفته ای باعث غیرفعال یا نیمه فعال شدن کسب و کارها خواهد شد که به نظر می رسد با چنین اقدامی کلیه پول های سرگردان در حوزه کسب و کار برای کسب سود کوتاه مدت وارد بازار سرمایه می شوند که این موضوع می تواند زمینه ساز ایجاد هیجان مثبت و افزایش سطح تقاضا در بازار شود.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....