تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 3:08
کد خبر : 66550

بله خانم رهنما، ما بی دست و پاییم

بله خانم رهنما، ما بی دست و پاییم

سلام خانم بهاره رهنما در ماجرای توهین شما نسبت به مردم لر، جهت آرام کردن فضا و جلوگیری از گسترش نفرت پراکنی قومی، با اندک بضاعت رسانه ای ام، تلاشی هرچند کوچک انجام دادم، تا بلوایی که شما آغاز کرده بودید، خاموش شود، آن هم با این نیت که شما منظوری نداشتید و از سخنان

سلام خانم بهاره رهنما

در ماجرای توهین شما نسبت به مردم لر، جهت آرام کردن فضا و جلوگیری از گسترش نفرت پراکنی قومی، با اندک بضاعت رسانه ای ام، تلاشی هرچند کوچک انجام دادم، تا بلوایی که شما آغاز کرده بودید، خاموش شود، آن هم با این نیت که شما منظوری نداشتید و از سخنان شما، سوء برداشت شده.

اما گویی قرارست توهین ها و جسارت های شما به مردم ایران، که ناشی از یک اعتماد به نفس کاذب است، ادامه داشته باشد.

شوربختانه این بار، مردم کمتر برخوردار جامعه ی ایران که طیف گسترده ای از ایرانیان را شامل می شوند، بی دست و پا خطاب کردید، اما از جهتی درست گفتید و خوشبختانه ما برعکس شما، بی دست و پا هستیم.

بله “دست” نداریم تا با وجود بی هنری و بی دانشی، بتوانیم تملق گو و مجیزگوی دیگرانِ پرنفوذ شویم و پله های ترقی را به این شکل طی نماییم.

همچنین “پا” نیز نداریم تا با وجود بی استعدادی فراوان، به دیگرانِ پرنفوذ سواری دهیم و مزد سواری دادن مان را با سوپراستار سینما شدن، دریافت نماییم.

بله شما زحمات بسیاری کشیدید تا به این نقطه کنونی رسیدید، خوشبختانه ما “دست و پا” نداریم تا از این شکل زحمت ها، متحمل شویم!

ابوالفضل بابادی شوراب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....