تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 خرداد 1400 - 14:53
کد خبر : 48420

برگ برنده صعود قیمت سکه امامی

برگ برنده صعود قیمت سکه امامی

اگر بازار سکه احساس کند که قرار نیست، قیمت دلار افت یکباره ای را تجربه کند، میزان خریدهای سکه به طور معناداری افزایش خواهد یافت. این اتفاق می تواند قیمت سکه را افزایش دهد. اقتصاددان: امروز قیمت سکه امامی می تواند به سوی سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حمله کند، اگر تنها یک

اگر بازار سکه احساس کند که قرار نیست، قیمت دلار افت یکباره ای را تجربه کند، میزان خریدهای سکه به طور معناداری افزایش خواهد یافت. این اتفاق می تواند قیمت سکه را افزایش دهد.

اقتصاددان: امروز قیمت سکه امامی می تواند به سوی سطح ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حمله کند، اگر تنها یک اتفاق در بازار رخ دهد. این اتفاق افزایش قیمت دلار به بالای سطح ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومانی است. بازگشت اونس طلا در بازارهای جهانی به زیر مرز هزار و ۹۰۰ دلار می تواند سکه بازان را تحت فشار قرار دهد. در چنین شرایطی،‌ برگ برنده سکه بازان، ادامه افزایش بهای دلار در بازار داخلی است.

سکه بازان در روزهای اخیر علی رغم رشد قیمت دلار، با قدرت گذشته وارد بازار نشدند و با احتیاط اقدام به خرید کردند. به نظر می رسد دلیل این احتیاط هراس از افت یکباره قیمت دلار بوده است. . قیمت طلا نیز بامداد امروز نتوانست کانال ۱۹۰۰ دلاری را حفظ کند اتفاقی که می تواند مکمل حرکت احتیاطی در بازار سکه باشد با این وجود اگر بازار احساس کند که قرار نیست، قیمت دلار افت یکباره ای را تجربه کند، میزان خریدهای سکه به طور معناداری افزایش خواهد یافت.

برگ برنده صعود قیمت سکه امامی

حباب منفی یک درصدی قیمت سکه

سکه روز سه شنبه توانست تا محدوده ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی رشد کند. این در حالی بود که ارزش ذاتی سکه بعدازظهر دیروز در حدود ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان بود و فاصله ای حدودا یک درصدی از قیمت بازار داشت. حباب منفی به خوبی نشان می دهد که تقاضای زیادی دربازار حضور ندارد. با این حال، حباب منفی همزمان نشان می دهد که در صورت ادامه افزایش قیمت دلار، سکه ظرفیت زیادی برای رشد خواهد داشت.

تحلیل گران فنی باور دارند، ادامه نوسان سکه بالای خط ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی، جسارت خریداران بازار را بیشتر خواهد کرد. سکه در معاملات پشت خطی حتی توانست به نوسان بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ادامه دهد و این مساله نیز امید افزایشی های بازار را تقویت میکرد. با این حال سکه بازان آماده هستند که در صورت نزول دلار به یکباره در موقعیت فروش قرار بگیرند.

برگ برنده صعود قیمت سکه امامی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....