تاریخ انتشار : یکشنبه 3 بهمن 1400 - 17:39
کد خبر : 75428

برگزاری مراسم افتتاحیه «نمایشگاه مجازی کتاب تهران»

برگزاری مراسم افتتاحیه «نمایشگاه مجازی کتاب تهران»

مراسم افتتاحیه «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود. به گزارش اقتصاددان به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این مراسم فردا (شنبه، دوم بهمن‌ماه۱۴۰۰) به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به صورت زنده از آپارات خانه

مراسم افتتاحیه «دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران» به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاددان به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، این مراسم فردا (شنبه، دوم بهمن‌ماه۱۴۰۰) به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab@ پخش خواهد شد.

در این مراسم یاسر احمدوند (معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، علی رمضانی (رئیس دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران)، رمضانعلی سبحانی‌فر (معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران)، حجت‌الله صیدی (مدیرعامل بانک صادرات ایران)، معاونان و مدیران دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران و جمعی از مدیران و فعالان حوزه نشر حضور خواهند داشت.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی در روز یکشنبه «سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰» خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

بر اساس این خبر، همچنین سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) باز شد و مخاطبان می‌توانند پس از ثبت نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....