تاریخ انتشار : یکشنبه 31 مرداد 1400 - 21:48
کد خبر : 58186

برنامه های وزیر پیشنهادی نفت برای عبور از تنگاها

برنامه های وزیر پیشنهادی نفت برای عبور از تنگاها

برنامه های وزیر پیشنهادی نفت برای عبور از تنگاهای این حوزه کارگشاست رئیس کمیته نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: جواد اوجی،از فنی ترین، متخصص ترین ،مجرب ترین ودر عین حال انقلابی ترین فرد و گزینه برای تصدی حوزه وزارت نفت است. حسین حسین زاده  اظهار داشت: برنامه های ارایه شده از سوی این

برنامه های وزیر پیشنهادی نفت برای عبور از تنگاهای این حوزه کارگشاست

رئیس کمیته نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: جواد اوجی،از فنی ترین، متخصص ترین ،مجرب ترین ودر عین حال انقلابی ترین فرد و گزینه برای تصدی حوزه وزارت نفت است.

حسین حسین زاده  اظهار داشت: برنامه های ارایه شده از سوی این گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم برای عبور از تنگناها و حل بسیاری از مشکلات و چالش های فراروی وزارت نفت و در این شرایط سخت تحریمی کارساز و گره گشا خواهد بود.

وی تصریح کرد: اوجی ،کار بلد است و بر فعالیت در حوزه وزارت نفت نیز اشراف کامل دارد، او بدون شک یکی از مناسب ترین گزینه های پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم است که هم کمیسیون انرژی و هم نمایندگان تاکنون نظرشان روی این گزینه در وزارت نفت بسیار مثبت و امیدوارکننده است.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی افزود: گزینه پیشنهادی وزارت نفت علاوه بر آنکه خود دانش آموخته و کارآزموده این حوزه است ، کار و فعالیت از سکوهای نفتی را نیز تجربه کرده و به خوبی بر شرایط کاری نیروها و همچنین اوضاع پیچیده این حوزه مشرف است.

157209645 اقتصاددان نوشته
حسین حسین زاده نماینده مجلس

به گزارش اقتصاددان به نقل از ایرنا،   عضو کمیسیون انرژی مجلس یازدهم یادآور شد: اوجی همچنین علاوه بر تجربه و اشرافیت علمی و عملی ، یکی از مجرب ترین افراد و از داوران مطرح در سطوح و مجامع بین المللی حوزه نفت بوده است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان استان فارس معتقد است که اوجی خود مرجع و منبع بسیاری از تحولات در حوزه های نفت و گاز و انرژی بوده است و با رای قاطع مجلس راهی کابینه دولت سیزدهم خواهد شد.

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی می گوید: همواره نگاه و سیاست راهبردی که متخصصان، کارشناسان و دلسوزان در حوزه اقتصاد روی آن تاکید دارند این است که نفت و این سرمایه عظیم که از عمق چهار هزار و ۱۷۱ متری زمین اکتشاف و استخراج می شود باید به دست افراد فنی ، متخصص و پاک دست سپرده شود.

جواد اوجی دارای مدرک تحصیلی مهندسی نفت از دانشگاه صنعت نفت اهواز است و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۹ در صنعت نفت آغاز کرده است.

اوجی سابقه کارشناس اداره مهندسی نفت شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز، کارشناس ارشد اداره ارزیابی مخازن نفت و گاز شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب اهواز، رئیس اداره مهندسی پترو فیزیک شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رئیس اداره مهندسی نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، عضو هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، معاون امور فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی از سال ۸۳ تاکنون را در کارنامه خود دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ دراجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی فهرست وزیران پیشنهادی را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. در این میان جواد اوجی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت نفت مطرح شده است.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....