تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 15:51
کد خبر : 99480

برنامه مدیران خودرو برای تولید خودروی برقی

برنامه مدیران خودرو برای تولید خودروی برقی

رییس هیات مدیره مدیران خودرو با اشاره برنامه این شرکت برای تولید خودروی برقی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم یک معدن مس در اختیار ما قراردهد تا بتوانیم خودروی برقی تولید کنیم. اقتصاددان: بهرام شریعت که در یک نشست خبری در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو سخن می‌گفت افزود: این اقدام موجب تولید موتور الکترونیکی

رییس هیات مدیره مدیران خودرو با اشاره برنامه این شرکت برای تولید خودروی برقی گفت: به دولت پیشنهاد دادیم یک معدن مس در اختیار ما قراردهد تا بتوانیم خودروی برقی تولید کنیم.

اقتصاددان: بهرام شریعت که در یک نشست خبری در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو سخن می‌گفت افزود: این اقدام موجب تولید موتور الکترونیکی و باتری خودروهای برقی می‌شود.

رییس هیات مدیره مدیران خودرو با اشاره به آغاز تولید انبوه آریزو۵ الکتریکی ااظهار کرد: در صورتی که دولت معدن مس در اختیار ما قرار دهد توانمندی و دانش کافی برای تولید باتری لیتیومی داریم و می توانیم نیاز داخل برای توسعه خودروهای الکتریکی را تامین و حتی در زمینه صادرات موتور الکتریکی و باتری صادرات داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیران خودرو به دنبال ایجاد کارخانه سوم اطراف تهران است، افزود: این شرکت از سال ۱۳۸۱ تا‌کنون ۴۲۰ هزار دستگاه خودرو تولید و به بازار عرضه کرده که نشان از سهم ۷ درصدی این خودروساز در بازار دارد.

به گفته او مدیران خودرو توانسته به سومین شرکت در حوزه خدمات پس از فروش تبدیل شود.

شریعت در ادامه با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری با شریک چینی در مدیران خودرو بیش از ۳۰۰ میلیون دلار است، تصریح کرد: قصد داریم سال آینده ۱۲۰ هزار دستگاه و تا سال ۱۴۰۵ ۳۵۰ هزار دستگاه خودرو را عرضه کنیم.

وی همچنین از افزایش تعداد نمایندگان مدیران خودرو به ۶۰۰ نمایندگی طی ۵ سال آینده خبر داد و گفت:.توسعه خودرو اختصاصی با ۷۰درصد داخلی سازی برنامه دیگری است که طی ۵ سال آینده انجام خواهد شد .

شریعت همچنین گفت:مرکز تحقیق و توسعه مدیران خودرو تازگی ایجاد شده و نتیجه اقدامات این مرکز در قالب تولید خودروی برقی آن در قالب خودرو اختصاصی سال ۱۴۰۵ نهایی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....