تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 17:26
کد خبر : 51180

بخشنامه هایی که جلوی درمان نیش عقرب را می گیرد

بخشنامه هایی که جلوی درمان نیش عقرب را می گیرد

حمید رضا مرادی ماجرای پر پر شدن نوجوانان و جوانان هرمزگانی، بر اثر عقرب گزیدگی را هزاران بار دیده و شنیده ایم، و داغدار گشته ایم. کمتر خانواده ای را در استان هرمزگان می شناسید که جوانی بر اثر عقرب گزیدگی از دست نداده باشد. از چهار گوشه استان مظلوم ولی ثروتمند هرمزگان با مسئولانی

حمید رضا مرادی

ماجرای پر پر شدن نوجوانان و جوانان هرمزگانی، بر اثر عقرب گزیدگی را هزاران بار دیده و شنیده ایم، و داغدار گشته ایم.

کمتر خانواده ای را در استان هرمزگان می شناسید که جوانی بر اثر عقرب گزیدگی از دست نداده باشد.

از چهار گوشه استان مظلوم ولی ثروتمند هرمزگان با مسئولانی که در مقابل پر پر شدن نوجوانان و جوانان این استان فقط توجیه می آورند، بخشنامه ها را دلیل فقدان پادزهر می دانند، که در خانه های بهداشت روستایی و درمانگاه های دهستانی و بخشی نباید باشد، از راههای دور روستایی تا مراکز شهرستان ها که بعلت بعد مسافت هیچوقت کارساز نیست و جوانانی که بخاطر یک بخشنامه داخلی وزارت بهداشت پر پر می شوند.

بارها بعنوان دهیار و شورا پیگیر این مساله و نبود پادزهر عقرب گزیدگی در درمانگاه های سیاهو و تل گردو بوده ام، اما فقط یک جواب شنیده ام بخشنامه نمی گذارد.

آقای مسئول، بخشنامه اشتباه کرده، شما ببخشید شما بگذار ما از طرف بخشنامه از شما عذر خواهی می کنیم،

بس است چقدر باید خانواده ها داغدار نوجوانان و جوانان شان بشوند؟ چقدر باید خانواده ها داغ ببینند تا بخشنامه کوتاه بیاید و دست از سر ما بردارد؟ واما بعنوان آخرین چاره از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ناامید شده و به شما پناه آورده ایم و از دادستان حاجی آباد بعنوان مدعی العموم می خواهیم با توجه به اهمیت جان انسان ها و جلوگیری از تضییع حقوق عامه به آخرین مورد وفات عقرب گزیدگی نوجوان شاهرود فارغان ورود کرده و جامعه مطالبه گر هرمزگان و شهروندان مظلوم هرمزگان را از یک نگرانی پر تکرار برهاند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....