تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 - 11:42
کد خبر : 24094

بخشنامه تعزیرات برای برخورد شدید با متخلفان

بخشنامه تعزیرات برای برخورد شدید با متخلفان

عسکری، سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات بخشنامه ارسالی به تعزیرات سراسر کشور به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب را اعلام کرد. محسن عسکری گفت: براساس بخشنامه ارسالی به ادارات کل استانی از سوی معاونت حقوقی سازمان مقرر شد به موازات کارگروه استانی تنظیم بازار، کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات نیز با

عسکری، سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات بخشنامه ارسالی به تعزیرات سراسر کشور به منظور اجرای منویات رهبر معظم انقلاب را اعلام کرد.

محسن عسکری گفت: براساس بخشنامه ارسالی به ادارات کل استانی از سوی معاونت حقوقی سازمان مقرر شد به موازات کارگروه استانی تنظیم بازار، کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات نیز با هدف شناسایی نقاط هدف تشکیل گردد و تعامل لازم برای بهره مندی از ظرفیت نیروی مقاومت بسیج نیز در این امر صورت پذیرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از سازمان تعزیرات حکومتی،  عسکری افزود: همچنین با توجه به اینکه شرایط پیرامونی متضمن افزایش ریسک انجام تخلف است لذا بایستی از حداکثر ظرفیت مجازات‌های قانونی در کنار ضرورت و سرعت در رسیدگی استفاده شود تا شاهد بازدارندگی از انجام تخلفات باشیم.

سرپرست اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در این بخشنامه به ادارات کل استانی ابلاغ شده که با تخلفاتی نظیر گرانفروشی، احتکار و اخفا با توجه به اینکه در شرایط فعلی ظلمی مضاعف بر مردم محسوب می‌شود؛ از ارفاقات و تسهیلات قانونی در رسیدگی به پرونده استفاده نشود.

عسکری افزود: با عنایت به تاکید رئیس سازمان مینی بر حمایت از تولید، در این بخشنامه تاکید شده است که ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه و برخورد با متخلفان اعم از وارد کننده، تولیدکننده و توزیع کننده، قانونی از هر گونه تعرض در امان باشد.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....