تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آبان 1398 - 23:02
کد خبر : 2344

با گوگل مپ به تماشای دیدنی‌های شهر بروید

با گوگل مپ به تماشای دیدنی‌های شهر بروید

به نقل از ایسنا، گوگل مپ که بدون شک یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های ناوبری مبتنی بر مکان جغرافیایی به شمار می‌رود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی آثار تاریخی و باستانی مهم در شهرهای بزرگ کشورهای مختلف جهان پیدا کنند. بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که

به نقل از ایسنا، گوگل مپ که بدون شک یکی از بزرگترین اپلیکیشن‌های ناوبری مبتنی بر مکان جغرافیایی به شمار می‌رود، به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی آثار تاریخی و باستانی مهم در شهرهای بزرگ کشورهای مختلف جهان پیدا کنند.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena، این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که به سفرهای داخلی و خارجی علاقمندند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود.

کاربران به منظور استفاده از این قابلیت جدید باید به پلتفرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور مراجعه کرده و جدیدترین نسخه به‌روزرسانی شده از برنامه گوگل مپ را بر روی گوشی اندرویدی خود دریافت، دانلود و نصب کنند.

بر اساس تصاویر منتشر شده زیر، می‌توان دریافت که گوگل مپ از این پس به کاربران این امکان را می‌دهد که به هنگام باز کردن نقشه منطقه موردنظر خود، دیدنی‌های مهم آن محل را نیز مشاهده کنند تا در صورت تمایل در ساعات مناسب، به آن مراجعه کرده و از تماشای زیبایی‌های طبیعی و تاریخی آن لذت ببرند.

با گوگل مپ به تماشای دیدنی‌های شهر بروید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....