تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 23:05
کد خبر : 58583

با قابلیت Swipe-Up اینستاگرام خداحافظی کنید

با قابلیت Swipe-Up اینستاگرام خداحافظی کنید

اینستاگرام اخیرا از تصمیم خود برای پایان دادن به قابلیت بالا کشیدن لینک یا همان سوآیپ کردن در پلت‌فرم خود از ۳۰ آگوست (۸ شهریور) خبر داد. به گزارش اقتصاددان به نقل از دنیای اقتصاد؛ بر اساس آنچه اینستاگرام اعلام کرده، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب، از این پس به جای سوآیپ کردن، از استیکرهای

اینستاگرام اخیرا از تصمیم خود برای پایان دادن به قابلیت بالا کشیدن لینک یا همان سوآیپ کردن در پلت‌فرم خود از ۳۰ آگوست (۸ شهریور) خبر داد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از دنیای اقتصاد؛ بر اساس آنچه اینستاگرام اعلام کرده، کاربران این شبکه اجتماعی محبوب، از این پس به جای سوآیپ کردن، از استیکرهای حاوی لینک استفاده خواهند کرد. طراحی این استیکرها به گونه‌ای است که لینکی را در خود جای داده‌اند و با تپ کردن روی آن، کاربر به وب‌سایت‌های مختلف هدایت خواهد شد.

اینستاگرام درباره علت بازنشسته کردن ویژگی سوآیپ کردن، توضیح داد که این تصمیم برای ساده‌سازی تجربه ایجاد استوری‌ها و همچنین فراهم کردن امکانی برای کنترل خلاقانه بیشتر در تولید استوری‌ها در فرمت استیکر اتخاذ شده است. اینستاگرام، تست این تغییر و به‌روزرسانی را از اوایل تابستان امسال آغاز کرده و در ماه ژوئن نیز این شرکت، به صورت آزمایشی امکان استفاده از استیکرهای حاوی لینک را برای برخی از کاربران فراهم کرد. گفته می‌شود این ویژگی فعلا در اختیار برخی از افرادی که تعداد دنبال‌کنندگان آنها بیش از ۱۰ هزار نفر بوده، قرار گرفته است.

اینستاگرام معتقد است که با توجه به نحوه استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی، استیکرهای حاوی لینک بیشتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت. تفاوت اصلی میان این دو قابلیت در دسترسی به وب‌سایت‌های خارجی، جدا‌ از شکل ظاهری آنها، در این است که کاربران می‌توانند به استوری‌های حاوی استیکر پاسخ (Reply) دهند که این امکان در صورت استفاده از بالا کشیدن صفحه وجود ندارد. به گفته اینستاگرام، در حال حاضر، این امکان تنها برای کاربرانی فراهم شده که تاکنون از قابلیت سوآیپ استفاده می‌کردند؛ اما این شرکت در تلاش است تا بتواند این قابلیت را در اختیار تمامی‌ کاربران این پلت‌فرم قرار دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....