تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مهر 1399 - 22:03
کد خبر : 22091

با افراد نادان و لُمپن های سیاسی بحث نکنید.

با افراد نادان و لُمپن های سیاسی بحث نکنید.

  خداوند در قرآن کریم می فرماید (و بندگان خاص خدای رحمان ‏آنان هستند که بر روی زمین به تواضع و فروتنی راه روند و هرگاه مردم جاهل به ‏آنها خطاب (و عتابی) کنند با سلامت نفس (و زبان خوش) ‏جواب دهند. ۶۳- فرقان)‏ امروزه در فضای مجازی ‏با افرادی روبرو می‌شویم که غیر قابل

 

خداوند در قرآن کریم می فرماید (و بندگان خاص خدای رحمان ‏آنان هستند که بر روی زمین به تواضع و فروتنی راه روند و هرگاه مردم جاهل به ‏آنها خطاب (و عتابی) کنند با سلامت نفس (و زبان خوش) ‏جواب دهند. ۶۳- فرقان)‏

امروزه در فضای مجازی ‏با افرادی روبرو می‌شویم که غیر قابل تحمل هستند و منطق آنها جهلشان و سلاحشان قلم و ‏زبان نیشدارشان است ‏که برای بحثهای بیهوده از آن استفاده و هیچ منطقی را نمی پذیرند.

نادانها و لُمپن ها چون از خود اراده ای ندارند بدنبال اثبات کردن حرفهای ‏خودشان ‏هستند، حرفهای خودشان را منطقی میدانند، اینها جهلشان بیشتر از عقلشان است و تلاش می کنند مخالفان خود را در بحثها تا ‏سطح خودشان پایین آورده و بدنبال راهی هستند تا ضمن معرفی خود، خواسته های خود را بر دیگران تحمیل کنند. اینگونه افراد برای هر ‏موضوعی می‌خواهند بحث و جدل راه بیاندازند و چنانچه موفق نشوند با پرخاشگری سعی بر بیرون کردن مخالف از معرکه ی خودساخته خود ‏میباشند.
لذا با تاسی از فرمایش مولا امیرالمومنین امام علی (علیه‌السلام)؛ هر چیزی زکاتی دارد و زکات عقل و خردمندی، تحمل نادانان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....