تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1400 - 11:12
کد خبر : 71805

بایدن تماس‌های نفتالی بنت درباره ایران را بی پاسخ گذاشت

بایدن تماس‌های نفتالی بنت درباره ایران را بی پاسخ گذاشت

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که علیرغم تلاش‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تماس با جو بایدن درباره مذاکرات وین، تماس‌های او بی جواب ماند.   تایمز اسرائیل، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن در یک ماه گذشته تا کنون به درخواست نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، برای گفتگوی

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که علیرغم تلاش‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تماس با جو بایدن درباره مذاکرات وین، تماس‌های او بی جواب ماند.

 

تایمز اسرائیل، شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن در یک ماه گذشته تا کنون به درخواست نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، برای گفتگوی تلفنی با جو بایدن پاسخ نداده و آن را رد کرده است.

طبق گزارش این شبکه بنت قصد دارد با رئیس جمهور آمریکا درباره مذاکرات هسته‌ای ایران در وین صحبت کرده و نگرانی‌های خود را مطرح کند.

این شبکه همچنین اعلام کرد که این بی توجهی آمریکا به نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از درگیری بنت و آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، در مکالمه تلفنی اخیر خود در اوایل ماه دسامبر صورت می‌گیرد. زیرا بنت در آن گفتگو قصد داشت درباره برنامه هسه‌ای ایران صحبت کند، اما وزیر امور خارجه آمریکا مسئله شهرک سازی در قلندیا، شمال شرق اراضی اشغالی را پیش کشید.

این گزارش در ادامه ادعا کرد که آمریکایی‌ها هر زمان که طرح شهرک سازی در خارج از محدوده خط سبز (محدوده اراضی اشغالی از ۱۹۴۸) به اجرا در می‌آید، اعتراض می‌کنند.

این در حالی است که با شروع مذاکرات وین، صهیونیست‌ها احساس نگرانی کرده و بار‌ها ایران را تهدید نظامی کرده‌اند و قصد دارند این مذاکرات را متوقف کرده و مانع از توافق کشور‌های اروپایی با ایران بشود.

چندی پیش روزنامه صهیونیستی معاریو در گزارشی فاش کرد بین تل‌آویو و واشنگتن برسر مذاکرات هسته‌ای اختلافات بسیار زیادی وجود دارد، زیرا مقامات رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند ایران و ۵ کشور بزرگ که برسر میز مذاکره هستند مانند سال ۲۰۱۵ به یک توافق خواهند رسید.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....