تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399 - 11:17
کد خبر : 21859

باز مهندسی بورس؛ رهیافت رشد بازار سرمایه

باز مهندسی بورس؛ رهیافت رشد بازار سرمایه

پیچ و خم ورود شرکت‌ها به بورس کم شود صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: ساختار بازار بورس نیازمند یک باز مهندسی مجدد است چراکه ساختار فعلی جوابگوی بازار سرمایه نیست. مسلم صالحی، با بیان اینکه ساختار بورس نیازمند یک باز مهندسی مجدد است، گفت: ساختار فعلی بورس جوابگوی بازار سرمایه نیست. به

پیچ و خم ورود شرکت‌ها به بورس کم شود

صالحی عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس گفت: ساختار بازار بورس نیازمند یک باز مهندسی مجدد است چراکه ساختار فعلی جوابگوی بازار سرمایه نیست.

مسلم صالحی، با بیان اینکه ساختار بورس نیازمند یک باز مهندسی مجدد است، گفت: ساختار فعلی بورس جوابگوی بازار سرمایه نیست.

به گزارش اقتصاددان به نقل از بازار ، این نماینده مجلس بیان داشت: در راستای این باز مهندسی باید بر روی افزایش میزان سرمایه شرکت‌ها کار کرد چرا که اگر شرکتی بخواهد افزایش سرمایه داشته باشد این مسئله ۶ ماه به طول می‌انجامد.

صالحی تأکید کرد: چه اشکال دارد که ما اقدامی کنیم که این موضوع به زیر ۳ ماه برسد. همچنین ما می‌توانیم در صورت افزایش سرمایه شرکتی طی ۳ ماه برای آن شرکت مشوق‌هایی را از جمله مشوق‌های مالیاتی در نظر بگیریم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: البته اگر بخواهیم مشوق مالیاتی برای این شرکت‌ها در بازار سرمایه در نظر بگیریم این مسئله نیاز به قانون دارد و اشکالی ندارد که ظرفیت مجلس هم در کنار این موضوع قرار بگیرد.

وی تأکید کرد: همچنین ما می‌توانیم پیچ و خم های ورود برخی از شرکت‌ها به بورس را کم کنیم چرا که بسیاری از شرکت ها ظرف ۲ الی ۳ هفته طول می‌کشد که به بازار سرمایه وارد شود، لذا اگر ما این موارد را تسهیل کنیم قطعاً می‌توانیم در این شرایط به بازار سرمایه کمک کنیم.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....