تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1400 - 18:01
کد خبر : 71688

بازگشت گاوها به بازار بیت کوین

بازگشت گاوها به بازار بیت کوین

بیت کوین که در چند روز گذشته افت شدیدی را تجربه کرده بود، با حمایت گاوهای بازار تا مرز ۴۹ هزار دلار پیش رفت و بازار رمزارزها مجددا به فاز صعودی بازگشت. اقتصاددان: در چند روز گذشته بازار رمزارزها افت شدیدی را تجربه کرد. از روز جمعه به بعد بیت کوین تا نزدیکی کانال قیمتی

بیت کوین که در چند روز گذشته افت شدیدی را تجربه کرده بود، با حمایت گاوهای بازار تا مرز ۴۹ هزار دلار پیش رفت و بازار رمزارزها مجددا به فاز صعودی بازگشت.

اقتصاددان: در چند روز گذشته بازار رمزارزها افت شدیدی را تجربه کرد. از روز جمعه به بعد بیت کوین تا نزدیکی کانال قیمتی ۵۰ هزار دلار پیش رفت اما پس از آن با نوسانات شدید چندین مرتبه به زیر قیمیت ۴۶ هزار دلار سقوط کرد.

دیروز نیز طی نوساناتی شدید ، بیت کوین تا مرز ۴۵۵۰۰ دلار سقوط کرد. هرچند دوباره با بازگشت گاوها به بازار ، بیت کوین طی ساعاتی پیش حدود ۳ هزار دلار جهش کرد و برای نخستین بار در پنج روز اخیر به کانال ۴۹ هزار واحدی نزدیک شد.

هر چند اکنون کمی از آن محدوده فاصله گرفته است و در نیمه کانال ۴۸ هزار دلاری قرار دارد و رشدی ۵٫۹ درصدی را در ۲۴ ساعت گذشته نشان می دهد؛ بیت کوین همچنین رشد ۳ درصدی در مقیاس هفتگی را نیز به ثبت رسانده است. علاوه بر این، ارزش بازار بیت کوین پس از مدت ها از ۹۰۰ میلیارد دلار گذشت.

صعود اتریوم به کانال ۴ هزار دلاری

اتریوم رمزارز دوم بازار روز گذشته به کانال ۳۷۰۰ دلاری سقوط کرد ، اما امروز با ثبت رشد ۵٫۶ درصدی بالاتر از ۴ هزار دلار ایستاده است. اترویم در مقیاس هفتگی نیز رشد ۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

 بازگشت گاوها به بازار بیت کوین

رمزارزها اوج گرفتند/ رشد خوب شیبااینو و پالیگان

آلت کوین ها که در روزهای گذشته به تبعیت از بیت کوین افت شدیدی را تجربه کرده بودند ، امروز همه به رنگ سبز در آمده اند و رشد خوبی را به ثبت رسانده اند.

در میان رمزارزهای بزرگ بازار بایننس کوین ۳ درصد، سولانا ۴ درصد، ریپل ۴ درصد، کاردانو ۴ درصد، پولکادات ۳ درصد و دوج کوین ۵ درصد امروز رشد قیمت چشمگیری را به ثبت رسانده اند.

با این حال، افزایش رمزارز ترا با ۱۰ درصد افزایش ، اوالانچ، ۱۴ درصد، شیبااینو۱۱ درصد، پالیگان ۱۱ درصد رشد دورقمی را ثبت کرده اند.

اما در میان آلت کوین های کوچکتر بازار THORChain با ۱۵ درصد ، Holo با ۱۴ درصد، Harmony با ۱۶ درصد، Helium با ۱۵ درصد از رمزارزهایی بودند که رشد خوبی را در ۲۴ ساعت اخیزر داشته اند.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال

به طور کلی در بازار امروز تا این لحظه ۱۵:۴۰ دقیقه ۹۵ میلیارد دلار در بازار ارزهای مجازی پول جابجا شده و ارزش بازار ارزهای دیجیتال با ثبت رشد ۵ درصدی اکنون حدود ۲٫۲ تریلیون دلار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....