تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 تیر 1401 - 20:34
کد خبر : 93587

بازگشت بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

بازگشت بیت کوین به کانال ۲۰ هزار دلاری

بیت کوین دوباره وارد کانال ۲۰ هزار دلار رشده و با رشد دو درصدی، وضعیت خوبی دارد. اتریوم هم امروز مثبت است. اقتصاددان: امروز بازار ارزهای دیجیتال وضعیت نسبتا خوبی دارد. بیت کوین به عنوان لیدر این بازار با رشد بیش از دو درصدی در حدود قیمت ۲۰۲۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت

بیت کوین دوباره وارد کانال ۲۰ هزار دلار رشده و با رشد دو درصدی، وضعیت خوبی دارد. اتریوم هم امروز مثبت است.

اقتصاددان: امروز بازار ارزهای دیجیتال وضعیت نسبتا خوبی دارد. بیت کوین به عنوان لیدر این بازار با رشد بیش از دو درصدی در حدود قیمت ۲۰۲۰۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین هم سرانجام وارد محدوده مثبت شده است.

ارزش بازار این ارز به ۳۸۵ میلیارد دلار رسیده و در طول شبانه روز گذشته ۲۸ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

با افت اخیر ارزهای دیجیتال مباحث زیادی درباره اقتصادی بودن استخراج بیت کوین مطرح شده و این پیش بینی مطرح شده بود که ممکن است ماینرهای بزرگ اقدام به عرضه بیت کوین خود در بازار کنند. حالا خبر آمده که شرکت کور ساینتیفیک به عنوان بزرگ ترین شرکت استخراج ارزهای دیجیتال در جهان ۷۸ درصد از ذخایر بیت کوین خود را فروخته است. اگر این موضوع ادامه پیدا کند می تواند منجر به ایجاد یک فشار فروش شدید دیگر در بازار شود.

البته فعلا مدتی است که قیمت در حال نوسان در محدوده ۱۹ و ۲۰ هزار دلار است که این موضوع از نظر برخی از تحلیلگران کف سازی محسوب می شود. اما اینکه بیت کوین در حال کف سازی است یا آماده شدن برای یک دوره نزولی جدید، در آینده مشخص می شود.

رشد یک درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز رشد کرده اما رشد آن فقط یک درصد بوده و قیمت هم در حوالی ۱۱۴۰ دلار در حال نوسان است. اتریوم نیز مانند بیت کوین در بازدهی هفتگی وارد محدوده مثبت شده اما مثبت آن به یک درصد هم نمی رسد.

در شبانه روز گذشته ۱۶ میلیارد دلار اتریوم معامله شده و ارزش بازار این آلت کوین هم اکنون ۱۳۹ میلیارد دلار است.

جهش ۱۰ درصدی سندباکس

امروز اکثر آلت کوین ها مثبت هستند. به جز فلو که ۱٫۵ درصد افت کرده و چند آلت کوین دیگر که افت کمتر از یک درصد داشته اند، مابقی نمادها با رشد قیمت مواجه شده اند.

بیشترین رشد را سندباکس داشته که پرش ۱۰ درصدی قیمت آن، خریداران دیروز را وارد سودی مناسب کرده است. آوالانچ هم با رشد ۷ درصدی بازدهی خوبی در ۲۴ ساعت گذشته داشته. دسنترالند، سولانا و یونی سواپ هم رشد ۵ درصدی قیمت را ثبت کرده اند.

امروز در بازده هفتگی وضعیت بسیاری از نمادها بهبود یافته و وارد محدوده سبز رنگ شده اند. اتم با رشد ۲۵ درصدی در صدر فهرست پربازده ترین نمادها قرار گرفته و سندباکس با رشد ۱۹ درصدی، دومین ارز پربازده در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار است.

ارزش بازار به بالای ۹۰۰ میلیارد دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با رشد ۱٫۴ درصدی نسبت به دیروز به عدد ۹۰۶ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۵ درصد رشد کرده و عدد ۶۵ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای ۵ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۵۸ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....