تاریخ انتشار : سه شنبه 29 شهریور 1401 - 13:56
کد خبر : 102053

بازار سکه ۲۹ شهریور منتظر افزایش قیمت دلار

بازار سکه ۲۹ شهریور منتظر افزایش قیمت دلار

معامله گران سکه به بازار دلار چشم دوخته اند. از نگاه آنها در صورتی که قیمت دلار در بازار ارز امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر ممکن است تا حدودی جلوی زیان سکه بازان را خواهد گرفت. اقتصاددان: روز گذشته از قدرت سکه بازان در تهران کم شد و قیمت سکه، فلز گران

معامله گران سکه به بازار دلار چشم دوخته اند. از نگاه آنها در صورتی که قیمت دلار در بازار ارز امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر ممکن است تا حدودی جلوی زیان سکه بازان را خواهد گرفت.

اقتصاددان: روز گذشته از قدرت سکه بازان در تهران کم شد و قیمت سکه، فلز گران بهای داخلی در سراشیبی افتاد.

حباب سکه در محدوده ۱۵ درصد

قیمت سکه دیروز تا پله دوم کانال ۱۴ میلیون تومان پایین آمد.ارزش ذاتی سکه روز گذشته ۱۲ میلیون و۳۴۰ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۵ درصد به دست آمد. عده ای از فعالان بازار سکه می گفتند در صورتی که مرز یاد شده از دست برود احتمال برگشت به کانال ۱۳ میلیون تومان هم وجود دارد.

سکه توان شکست مقاومت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را ندارد

عده ای از معامله گران باور دارند بازار توان شکست مقاومت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را ندارد. از این رو، گروه یاد شده اعتقاد دارند که افزایش معناداری طی روزهای آتی در بازار فلز گران بهای داخلی رقم نخواهد نخورد.

سکه بازان به دلار چشم دوخته اند

با این حال معامله گران سکه به بازار دلار چشم دوخته اند. از نگاه آنها در صورتی که قیمت دلار در بازار ارز امروز آرایش صعودی به خود بگیرد این امر ممکن است تا حدودی جلوی زیان سکه بازان را خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....