تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1399 - 21:07
کد خبر : 21586

بازار سکه فردا به کدام سو می‌رود؟

بازار سکه فردا به کدام سو می‌رود؟

بازار سکه در حالی فعالیت خود را پایان داد که سطح فروش سکه و طلا به پایین‌ترین میزان رسید و از میانه روز برخی فعالان بازار دست از فروش کشیدند. به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرآنلاین: قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی از ۳۱ هزار تومان عبور کرد و همین امر فشار تقاضا در

بازار سکه در حالی فعالیت خود را پایان داد که سطح فروش سکه و طلا به پایین‌ترین میزان رسید و از میانه روز برخی فعالان بازار دست از فروش کشیدند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از خبرآنلاین: قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی از ۳۱ هزار تومان عبور کرد و همین امر فشار تقاضا در بازار سکه را افزایش داد.

‌بسیاری از متقاضیان خرید سکه این سئوال را مطرح می‌کردند که آیا فردا بازار سکه به ثبات خواهد رسید؟

بسیاری از صرافان معتقد بودند جو روانی ناشی از تحریم ثانویه ۱۸ بانک هنوز در بازار تخلیه نشده است و به نظر می‌رسد بازار فردا نیز وضعیت متفاوتی را شاهد نباشد.

امروز در حالی قیمت سکه وارد کانال ۱۶ میلیون تومان شد و نوسانی را در سقف کانال ۱۵ و کف کانال ۱۶ میلیون تومان تجربه کرد که بازارهای جهانی طلا تعطیل بود.

نایب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران نیز در گفتگو با تجارت نیوز عدم تغییر شرایط در بازار طلا و سکه را تایید کرد و گفته است:قیمت طلا تا فردا به همین منوال ثابت باقی می‌ماند و تغییری نمی‌کند.

قیمت سکه طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته با یک میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۶ میلیون و ۲۲۰ هزار تومان رسید. قیمت طلای ۱۸ عیار هم با ۱۰۰ هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و ۴۶۰ هزار تومان رسید. حباب سکه هم امروز رقم یک میلیون و ۷۲۰ هزار تومان را ثبت کرد.

قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....