تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 15:38
کد خبر : 15127

بازار در دقایق پایانی (۹۹/۰۵/۲۲)

بازار در دقایق پایانی (۹۹/۰۵/۲۲)

به گزارش اقتصاددان، آیدین خانکشی پور مشاور و معامله‌گر بازارهای مالی در گفت و گو با اقتصاددان در خصوص شرایط بازار بورس گفت: بورس پس از یک هفته هیجانی با اصلاحاتی که در پی داشت لحظات پایانی خود را با افت بیش از ۱۳ هزار واحدی سپری می‌کند. اصلی‌ترین علت اصلاحات هفته جاری خبرهای پیرامون

به گزارش اقتصاددان، آیدین خانکشی پور مشاور و معامله‌گر بازارهای مالی در گفت و گو با اقتصاددان در خصوص شرایط بازار بورس گفت: بورس پس از یک هفته هیجانی با اصلاحاتی که در پی داشت لحظات پایانی خود را با افت بیش از ۱۳ هزار واحدی سپری می‌کند.

اصلی‌ترین علت اصلاحات هفته جاری خبرهای پیرامون چگونگی عرضه سهام دولت در پالایشگاه‌ها بود. اما در روز جاری با مشخص شدن نهایی چگونگی واگذاری ، بازار تنها دقایق ابتدایی را در مدار مثبت گذراند.

اخبار پراکنده در گوشه و کنار بازار دلیل اصلی تغییر روند امروز از مثبت به منفی را فروش سهام عدالت توسط کارگزاری بانک‌ها اعلام می‌کنند.

وی افزود: چنانچه علت اصلاحات امروز فروش سهام عدالت باشد، با توجه به اخبار مثبتی که از سوی دولت برای بازار سرمایه مطرح می‌شود، می‌توان به ادامه روند صعودی بازار در هفته آینده امیدوار بود.

فلزات اساسی، فرآورده‌های نفتی و خودرو به ترتیب با ارزش معاملات ۱۹۷۷ میلیارد تومان، ۱۸۸۸ میلیارد تومان و ۱۵۲۸ میلیارد تومان برترین صنایع روز جاری بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....