تاریخ انتشار : شنبه 8 مرداد 1401 - 20:15
کد خبر : 96208

بازار خودرو گوش‌به زنگ خبرهای سیاسی + جدول

بازار خودرو گوش‌به زنگ خبرهای سیاسی + جدول

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو در روز آرام نرخ دلار هرچند با بیشترین ثبات قیمت وارد بازار شدند، اما برخی از محصولات این شرکت با رشد یک تا ۲ میلیونی در بازار داشتند. اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند نرخ دلار در بازار نوسان اندکی داشته

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که پرتیراژهای ایران خودرو در روز آرام نرخ دلار هرچند با بیشترین ثبات قیمت وارد بازار شدند، اما برخی از محصولات این شرکت با رشد یک تا ۲ میلیونی در بازار داشتند.

اقتصاددان: ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که هرچند نرخ دلار در بازار نوسان اندکی داشته اما برخی اخبار مبهم در خصوص مذاکرات هسته ای موجب شده تا بازار خودرو برای رشد قیمت خیزبردارد؛ با این شرایط امروز خانواده ۲۰۷ در بازار و رانا پلاس در بازار رشد قیمت داشتند.

از سوی دیگر فعلان بازار خودرو بر این نکته تاکید می کنند که با توجه به قرعه کشی خودرو در هفته گذشته در حال حاضر بازار با کاهش تقاضا روبرو است که این امر موجب شده تا رکود بیش از پیش در این بازار حاکم شود.
قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF7 » و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده سمند امروز شاهد تغییر قیمت در بازار نبودیم؛ با این شرایط «سمند LX» در بازار ۳۰۵ میلیون تومان قیمت خورد، «سمندLX با موتورEF7» هم ۳۵۴ میلیون تومان در بازار دست به دست شد تا به این طریق تغییر قیمتی در بازار نداشته باشند. «سمند سورن پلاس» بدون تغییر در بازار ۳۴۶ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی ها نشان دهنده آن است که «دنا پلاس توربو اتومات» بدون تغییر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد، از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «دنا معمولی» امروز ۳۹۵ میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمتی نداشت، اما «رانا پلاس» با افزایش ۲ میلیونی در بازار ۳۰۲ میلیون دست به دست شد.

از سوی دیگر با توجه به ارزیابی بازار می توان گفت «پژو ۲۰۷ دنده‌ای» در بازار امروز ۳۹۸ میلیون قیمت خورد و رشد ۲ میلیونی داشت «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» هم در بازار ۴۰۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی یک میلیونی برای این خانواده ثبت شد.

 بازار خودرو گوش‌به زنگ خبرهای سیاسی + جدول

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....