تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 - 18:20
کد خبر : 81799

بازار خودرو و مسکن تکان می خورد؟

بازار خودرو و مسکن تکان می خورد؟

بازارها در روز آخر سال با خوش بینی به استقبال تعطیلات می‌روند. اقتصاددان: بازارها در روز آخر سال هم در موقعیت انتظاری قرار دارند اما نشانه ها حکایت از آن دارد که بازارها با خوش بینی به استقبال تعطیلات می‌روند. بازار ارز و سکه | عقب گرد دوباره قیمت دلار در معاملات پشت خطی بازار

بازارها در روز آخر سال با خوش بینی به استقبال تعطیلات می‌روند.

اقتصاددان: بازارها در روز آخر سال هم در موقعیت انتظاری قرار دارند اما نشانه ها حکایت از آن دارد که بازارها با خوش بینی به استقبال تعطیلات می‌روند.

بازار ارز و سکه | عقب گرد دوباره قیمت دلار

در معاملات پشت خطی بازار ارز، قیمت دلار دوباره با یک پله نزول در کانال ٢۵ هزار تومان قرار گرفته است. سکه هم در همان محدوده ١٢.۴ میلیون تومانی قرار گرفته است. با خوش بینی های شکل گرفته در وین که منشا آن از گزارش ها در واشنگتن است، بسیاری از تحلیلگران و ناظران از احتمال به رسیدن توافق در چند روز آینده خبر داده اند. معامله گران بازار ارز متاثر از این اخبار دوباره در موقعیت فروش قرار گرفته اند، هر چندکه تردیدها باقی است.

بازار سهام | روز بدون دردسر بورس بازان

در روز کاری آخر سال، بورس بازان امیدوارند شاخص ها دوباره در مسیر صعودی دنبال شوند. در شرایطی که بورس بازان از توافق احتمالی احیای برجام در وین در حال سیگنال گیری اند که سایر شاخص های عملکردی بازار سهام هم مثبت ارزیابی می شود. حقیقی های بورس در روزهای آخر سال در موقعیت خریدار ظاهر شده اند و به نظر فعلا خوش بینی ها در فضای بازار حاکم است. این در حالی است که ورودی پولها هم فعال شده است. به نظر می‌رسد در مجموع روز کاری آخر سال روز آرام و بدون دردسری برای بورس بازان باشد.

بازار خودرو | بازار بدون مشتری خودرو

در بازار خودرو، قیمت ها اگر چه رشد اندکی را در هفته گذشته به ثبت رساندند اما فعلا بازار در شرایط انتظار به سر می‌برند. فعالان خودرویی منتظر تعیین تکلیف مذاکرات برجامی وین هستند و این در حالی است که بازار خودرو در روزهای آخر سال بدون حضور مشتریان سپری می شود. تازه ترین رویدادها از بازار خودرو هم نشان می‌دهد احتمالا از سال آینده شاهد تاثیرگذاری اخبار مربوط به آزادسازی واردات خودرو و توافق احتمالی برجام روی روند معاملات و فعال شدن تدریجی سمت تقاضا خواهیم بود.

بازار مسکن | فعالان مسکن منتظر توافق وین

در بازار مسکن همچنان حجم معاملات در مقیاس شرایط رکودی ارزیابی می شود. البته تحرکات قیمت در بازار مسکن مثبت ارزیابی می شود اما به نظر می‌رسد در روزهای آخر سال تغییری محسوسی در روند قیمت ها یا معاملات مشاهده نشود، چرا که فعالان مسکن منتظر زمان و نحوه توافق در مذاکرات برجامی وین هستند. با این وصف مشاهدات میدانی حکایت از این دارد که تحرکات قیمت در اسفند هم مشاهده شده، هر که در برخی نقاط همچون شمال تهران یا برخی سایر واحدهای مسکونی همچون آپارتمان های متراژ بزرگ شاهد تخفیف قیمت ها هم بودیم. در مجموع سال ١۴٠٠ نه برای مصرف کنندگان و نه برای فعالان ساخت و ساز سال مطلوبی ارزیابی نشد.

بازار ارز دیجیتال | حرکت رو به جلو در بیت کوین

در بازار رمز ارزها در معاملات امروز صبح، بیت کوین در محدوده کانالی ۴١ هزار تومان درحال معامله است. این در حالی است که انتظار می‌رود این رمزارز به محدوده های جلوتر هم فکر کند و حتی رمزبازان منتظرند بیت کوین به سطح ۴٣ هزار دلار هم برسد. سایر رمز ارزها هم مثبت ارزیابی شده اند. در ٢۴ ساعت گذشته در مهم‌ترین رویدادها خبر رسیده که بزرگترین بانک روسیه مجوز صدور دارایی های دیجیتالی را از بانک روسیه اخذ کرده است. فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده اند معاملات در این روز هم رو به جلو دنبال شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....