تاریخ انتشار : یکشنبه 10 مهر 1401 - 13:41
کد خبر : 103254

بازار خریدوفروش مسکن شلوغ می شود؟

بازار خریدوفروش مسکن شلوغ می شود؟

به گفته واسطه‌ها تعداد تماس‌‌ها با آگهی‌‌دهندگان املاک در بستر موتورهای جست‌وجوی ملکی افزایش محسوس پیدا کرده است. اقتصاددان: بر خلاف سنت همیشگی بازار مسکن که در سه ماهه تابستان نبض معاملات نسبت به سایر فصول سال تندتر می‌‌زند و شاید تنها بازار یکی دو ماه پایانی هر سال را با توجه به حرارت ناشی

به گفته واسطه‌ها تعداد تماس‌‌ها با آگهی‌‌دهندگان املاک در بستر موتورهای جست‌وجوی ملکی افزایش محسوس پیدا کرده است.

اقتصاددان: بر خلاف سنت همیشگی بازار مسکن که در سه ماهه تابستان نبض معاملات نسبت به سایر فصول سال تندتر می‌‌زند و شاید تنها بازار یکی دو ماه پایانی هر سال را با توجه به حرارت ناشی از ایام منتهی به عید نوروز بتوان با آن مقایسه کرد، امسال تابستان اوضاع بازار مسکن شکل متفاوتی داشت و حجم معاملات ماهانه مسکن شهر تهران در مرداد و شهریور به شکل دور از انتظار کاهش پیدا کرد.

با شروع فصل پاییز به نظر می‌‌رسد سایه رخوت دور از انتظاری که در دو ماه پایانی فصل تابستان، بازار مسکن شهر تهران را فراگرفته بود از این بازار رخت برمی‌‌بندد و به این ترتیب خواب غیرمنتظره تابستانی معامله‌‌گران بازار مسکن رو به پایان است.

با وجود اینکه رکود سنگین بر معاملات مسکن تابستانی سایه انداخته بود، با ورود به فصل پاییز مختصات بازار در حال تغییر به نفع افزایش نسبی خرید و فروش ملکی است؛ طوری که به گفته واسطه‌ها تعداد تماس‌‌ها با آگهی‌‌دهندگان املاک در بستر موتورهای جست‌وجوی ملکی افزایش محسوس پیدا کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....