تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 14:12
کد خبر : 17436

بازار بورس آمریکا همچنان روی خوش نشان می‌دهد

بازار بورس آمریکا همچنان روی خوش نشان می‌دهد

به دنبال روند صعودی بازار سهام ایالات متحده، شاخص‌های اصلی بهترین عملکرد خود را در ماه آگوست نسبت به چندین دهه پیش ثبت کردند. سرمایه‌گذاران پس از اینکه بازار سهام ایالات متحده به رشد خود در سه ماهه دوم سال ادامه داد، بهترین ماه آگوست را در طول چندین دهه تجربه کردند. به گزارش اقتصاددان

به دنبال روند صعودی بازار سهام ایالات متحده، شاخص‌های اصلی بهترین عملکرد خود را در ماه آگوست نسبت به چندین دهه پیش ثبت کردند.

سرمایه‌گذاران پس از اینکه بازار سهام ایالات متحده به رشد خود در سه ماهه دوم سال ادامه داد، بهترین ماه آگوست را در طول چندین دهه تجربه کردند.

به گزارش اقتصاددان به نقل از اقتصاد آنلاین : به دنبال امید به تولید واکسن، قدرتمند بودنسهام فناوری و رشد سهام اپل و تسلا، شاخص‌های بازار ایالات متحده در ماه آگوست، ماهی که به طور کلی با بازده متوسط شناخته می‌شود، صعود کرد.

گفتنی است که سهام داو جونز و اس اند پی۵۰۰ ماه آگوست را به ترتیب با ۷٫۵۷ و ۷٫۰۱درصد رشد به پایان رساندند که بهترین عملکرد خود در این ماه از سال ۱۹۸۴ و ۱۹۸۶ نشان می‌دهند.

شاخص نزدک نیز در ماه آگوست ۹٫۵۹درصد صعود کرد که بهترین وضعیت آن در تابستان از آگوست سال ۲۰۰۰ بوده است.

با توجه به گفته‌های قبلی، مشخص شده که خروج از بازار در ماه مه دیگر بهترین نصیحت سرمایه‌گذاران نیست. در حالی که بازدهی از نظر تاریخی بین ماه‌های مه و اکتبر در مقایسه با دوره نوامبر تا آوریل پایین‌تر بوده، تجزیه و تحلیل تحقیقات LPL نشان می‌دهد که اس اند پی۵۰۰ در ۷سال از ۹سال، از ۲۰۱۰ بازدهی مثبت داشته، و در صورتی که شاهد افت بزرگی در دو ماه آتی نباشیم، سال ۲۰۲۰ این روند را ادامه خواهد داد.

در نمودار ارائه شده، میزان تغییر در شاخص‌های بازار سهام ایالات متحده در آگوست ۲۰۲۰ را مشاهده می‌کنید.

10 1 اقتصاددان نوشته

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....