تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 20:44
کد خبر : 59093

بازارها منفی شدند

بازارها منفی شدند

امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰ قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومان و قیمت یورو به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشت. تغییرات قیمتی امروز به قدری ناگهانی بود که باعث شد قیمت انتهایی دلار سنا زیر قیمت متوسط دلار متشکل قرار گیرد. اقتصاددان: قیمت دلار عصر روز گذشته روی ۲۷ هزار و ۸۳۰ تومان قرار داشت.

امروز ۸ شهریور ۱۴۰۰ قیمت دلار به کانال ۲۶ هزار تومان و قیمت یورو به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشت. تغییرات قیمتی امروز به قدری ناگهانی بود که باعث شد قیمت انتهایی دلار سنا زیر قیمت متوسط دلار متشکل قرار گیرد.

اقتصاددان: قیمت دلار عصر روز گذشته روی ۲۷ هزار و ۸۳۰ تومان قرار داشت. قیمت دلار در شروع معاملات امروز ۲۷ هزار و ۲۳۰ تومان بود. قیمت دلار در طول معاملات امروز کاهش یافت و مرز ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومان را از دست داد. افت قیمت دلار باز هم ادامه یافت. قیمت دلار در آخرین ساعات معاملات امروز در کانال ۲۶ هزار تومان و روی ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان قرار گرفت.

بازارها منفی شدند

قیمت درهم امارات در شروع معاملات امروز ۱۰۰ تومان از عصر روز گذشته پایین‌تر بود و روی ۷ هزار و ۴۴۰ تومان قرار داشت. قیمت درهم در طول معاملات امروز نوساناتی جزئی را به ثبت رساند و در نهایت روی ۷ هزار و ۴۲۰ تومان قرار گرفت.

قیمت سکه امامی مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کرد

قیمت طلای جهانی در ساعت ۱۵ و ۴۷ دقیقه عصر به وقت ایران روی ۱۷۱۶ دلار قرار داشت و از عصر روز جمعه یک دلار پایین‌تر بود. تغییرات قیمتی دلار بر خلاف طلای جهانی قابل توجه بود و سکه امامی به آن واکنش نشان داد. قیمت سکه امامی عصر روز گذشته روی ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان قرار داشت. قیمت سکه امامی در شروع معاملات امروز روی ۱۱ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه در طول معاملات امروز افت کرد و برای ساعاتی مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را از دست داد. قیمت سکه امامی در آخرین ساعات معاملات امروز روی ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان قرار داشت.

قیمت دلار متشکل بالای قیمت دلار سنا قرار گرفت

قیمت دلار بازار آزاد امروز به طور معناداری افت کرد و به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشت. همراه با افت قیمت دلار بازار آزاد، قیمت دلار متشکل و دلار سنا نیز کاهش یافت. نرخ متوسط متشکل و سنا نیز به کانال ۲۶ هزار تومان بازگشتند و تغییرات قیمت به قدری سریع بود که نرخ انتهایی سنا ۸ تومان پایین‌تر از نرخ متوسط متشکل قرار گرفت.

تغییرات حجم عرضه دلار متشکل نسبت به روز گذشته بسیار محدود بود. عرضه دلار در بازار متشکل ۱ درصد نسبت به دیروز رشد کرد و روی ۵ میلیون و ۳۱۹ هزار قرار گرفت.

قیمت یورو به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشت

تغییرات قیمت یورو نیز مانند دلار منفی بود. قیمت یورو بازار آزاد به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشت و روی ۳۲ هزار و ۱۲۲ تومان قرار گرفت. قیمت یورو متشکل و سنا به کانال ۳۰ هزار تومان وارد شدند. قیمت انتهایی یورو سنا ۳۰ هزار و ۶۹۱ تومان بود و نرخ متوسط یورو متشکل روی ۳۰ هزار و ۴۸۷ تومان قرار داشت.

بازارها منفی شدند

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار بازار آزاد، متشکل و سنا به طور معناداری افت کرد. عرضه دلار نسبت به روز گذشته بدون تغییر بود. قیمت یورو آزاد به کانال ۳۲ هزار تومان بازگشت و قیمت یورو سنا و متشکل نیز در کانال ۳۰ هزار تومان قرار گرفتند.

بازارها منفی شدند

قیمت سکه امامی تحت تاثیر افت قیمت دلار کاهش یافت، اما در نهایت توانست مرز ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کند.

بازارها منفی شدند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....