تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 آبان 1401 - 19:54
کد خبر : 106214

بازارها در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا

بازارها در انتظار اعلام نرخ بهره آمریکا

در شرایطی که تا ساعاتی دیگر نرخ بهره آمریکا اعلام می شود، فعالان بازار رمز ارزها محتاطانه دست به معامله می زنند و قیمت ها کمی افت کرده است. اقتصاددان: امشب ساعت ۲۱:۳۰ نرخ بهره آمریکا اعلام می شود که این موضوع بر تمام بازارهای مالی اثر زیادی دارد. بازار کریپتو هم از این رویداد

در شرایطی که تا ساعاتی دیگر نرخ بهره آمریکا اعلام می شود، فعالان بازار رمز ارزها محتاطانه دست به معامله می زنند و قیمت ها کمی افت کرده است.

اقتصاددان: امشب ساعت ۲۱:۳۰ نرخ بهره آمریکا اعلام می شود که این موضوع بر تمام بازارهای مالی اثر زیادی دارد. بازار کریپتو هم از این رویداد اثر می پذیرد و مانند دیگر بازارها فعلا در فاز ترس و احتیاط است.

به همین دلیل است که امروز بیت کوین افت قیمت جزئی داشته و فعلا خریداران در انتظار مشخص شدن داده های اقتصادی آمریکا هستند تا با خیال راحت تری دست به معامله بزنند.

بیت کوین در حال حاضر با افت کمتر از نیم درصد، در حدود ۲۰۴۵۰ دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی بیت کوین بالاخره وارد محدوده منفی شد و هم اکنون در حدود منفی یک درصد است.

طی شبانه روز گذشته ۳۷ میلیارد دلار معامله در بیت کوین انجام شده و ارزش بازار آن ۳۹۲ میلیارد دلار است.

اتریوم ۲ درصد افت کرد

اتریوم امروز افت بیشترین نسبت به بیت کوین داشته و حدود ۲ درصد کاهش قیمت داشته است. بازدهی هفتگی اتریوم همچنان مثبت است اما طی دیروز تا امروز، از ۲۰ درصد به کمتر از ۲ درصد رسیده است.

ارزش معاملات اتریوم در شبانه روز گذشته ۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۱۸۹ میلیارد دلار است.

اتریوم که طی چند ماه گذشته توانسته همبستگی خود را بیت کوین را تا حدود زیادی کاهش دهد، حالا برای رشد یا افت، نیاز به همراهی بیت کوین ندارد و در بازارهای نزولی و صعودی، چند برابر بیت کوین افت یا صعود می کند.

افت ۷ درصدی دوج کوین

در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، اکثر نمادها منفی هستند اما تعدادی هم نماد مثبت مشاهده می شود. در میان نمادهای مثبت، لایت کوین با رشد ۷ درصدی بیشترین بازدهی را داده. تون کوین هم ۵ درصد رشد کرده و چیلیز با رشد حدودا ۴ درصدی، یکی از پربازده های امروز محسوب می شود.

تتا نتورک هم ۲ درصد رشد کرده و مابقی آلت کوین های مثبت که تعداد آن ها بسیار کم است، رشدی کمتر از یک درصد داشته اند.

اما در میان نمادهای منفی، سندباکس با افت ۸ درصدی بیشترین زیان را به خریداران روز گذشته وارد کرده است. ایپ کوین، دوج کوین و ترا کلاسیک هم بین ۷ الی ۸ درصد افت کرده اند.

در مقیاس هفتگی همچنان دوج کوین بهترین وضعیت را دارد اما میزان بازدهی آن به ۹۳ درصد رسیده است. این میم کوین چند روز قبل بازدهی هفتگی بیش از ۱۵۰ درصد را هم ثبت کرده بود.

چیلیز و شیبا اینو هم با رشد ۱۴ درصدی طی یک هفته، از نمادهای پربازده بازار بوده اند.

ارزش بازار در آستانه از دست دادن یک تریلیون دلار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال با کاهش ۱٫۸ درصدی نسبت به دیروز به رقم ۱٫۰۱ تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۱۵ درصد کاهش یافته و رقم ۷۲ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۳ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها نیز ۶۵ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....