تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 13:22
کد خبر : 128080

بارش شدید باران در این ۱۴ استان از امروز

بارش شدید باران در این ۱۴ استان از امروز

هواشناسی از وضعیت جوی نارنجی در استان‌های تهران، قم، البرز و ۱۱ استان دیگر خبر داد و اعلام‌ کرد: باد و باران در ساعت عصر امروز در این استان‌ها شدت می‌گیرد. اقتصاددان: بر اساس هشدار هواشناسی وضعیت جوی در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، تهران، قم، ارتفاعات و دامنه

هواشناسی از وضعیت جوی نارنجی در استان‌های تهران، قم، البرز و ۱۱ استان دیگر خبر داد و اعلام‌ کرد: باد و باران در ساعت عصر امروز در این استان‌ها شدت می‌گیرد.

اقتصاددان: بر اساس هشدار هواشناسی وضعیت جوی در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، زنجان، قزوین، البرز، مرکزی، تهران، قم، ارتفاعات و دامنه در استانهای گیلان، مازندران، غرب گلستان، سمنان و کرمان طی امروز (چهارشنبه) نارنجی می‌شود.

مخاطرات سامانه بارشی در این استان‌ها آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صاعقه، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در پروازها و در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ اعلام شده است.

همزمان بارش‌ها در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال لرستان، همدان، شمال ایلام، شرق کرمانشاه، اصفهان، یزد، کرمان، شمال شرق فارس و ارتفاعات و دامنه سیستان و بلوچستان و هرمزگان با شدت کمتری همراه و به شکل رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در نواحی مستعد خیزش گرد وخاک و احتمال تگرگ است.

فردا (پنج شنبه) در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، لرستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، سمنان، اصفهان، شمال شرق فارس، یزد، نیمه شمالی کرمان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات هرمزگان و روز جمعه‌ در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، خراسان جنوبی، اصفهان، کرمان، یزد، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات هرمزگان، البرز و تهران بارش‌ها به صورت رگباری ادامه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....