تاریخ انتشار : شنبه 19 بهمن 1398 - 18:32
کد خبر : 5509

بارش سنگین برف تا سه‌شنبه

بارش سنگین برف تا سه‌شنبه

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود. از اواسط امروز گستره آن مناطقی از سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی

به گزارش اقتصاددان به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور طی ۲۴ ساعت آینده در برخی مناطق شمال غرب، غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش برف و باران آغاز می‌شود. از اواسط امروز گستره آن مناطقی از سواحل مرکزی و غربی دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی را در بر می‌گیرد.

فردا یکشنبه ۲۰ بهمن بارش برف و باران در نوار شمالی کشور ادامه یافته و در برخی مناطق جنوب کشور نیز بارش باران گاهی با رعدوبرق روی خواهد داد. در این روز همچنین در مناطقی از شمال غرب، غرب و شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه بارش‌ها در مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت و روز سه شنبه ۲۲ بهمن بارش به مناطق مرکزی کشور گسترش خواهد یافت.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی روز چهارشنبه هفته جاری در اکثر مناطق کشور آسمان صاف بوده و برای نوار شرقی بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است. از فردا تا روز سه شنبه دمای هوا در اکثر مناطق کشور ۸ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد. دریای خزر یکشنبه و دوشنبه و خلیج‌فارس دوشنبه به دلیل وزش باد شدید مواج و طوفانی هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....