تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 11:58
کد خبر : 3993

باران چند روز تهران را تمیز نگه می دارد؟

باران چند روز تهران را تمیز نگه می دارد؟

به گزارش اقتصاددان به نقل از میزان، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز غبار آلود است و به تدریج از اواخر وقت امشب ورود ناپایداری و بارش‌های پراکنده برای ارتفاعات تهران را خواهیم داشت. فردا جمعه ۶ دی ماه تهران با بارش پراکنده و وزش باد رو به رو خواهد بود که باعث می‌شود هوای

به گزارش اقتصاددان به نقل از میزان، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تهران امروز غبار آلود است و به تدریج از اواخر وقت امشب ورود ناپایداری و بارش‌های پراکنده برای ارتفاعات تهران را خواهیم داشت. فردا جمعه ۶ دی ماه تهران با بارش پراکنده و وزش باد رو به رو خواهد بود که باعث می‌شود هوای تهران مطلوب شود و این هوای مطلوب را برای شنبه نیز خواهیم داشت.

فریبا گودرزی درباره وضعیت جوی تهران طی چند روز آینده گفت: تهران امروز غبار آلود است و به تدریج از اواخر وقت امشب ناپایداری های جوی و بارش‌های پراکنده برای ارتفاعات را خواهیم داشت. فردا جمعه ۶ دی ماه تهران با بارش پراکنده و وزش باد رو به رو خواهد بود که باعث می‌شود هوای تهران مطلوب شود و این هوای مطلوب را برای شنبه نیز خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: با توجه به اینکه سامانه بارشی اواخر وقت شنبه از کشور خارج می‌شود یک شنبه و دوشنبه هوای پایداری هوا را در تهران خواهیم داشت.

گودرزی در ادامه درباره وضعیت جوی سایر استان‌های کشور گفت: امروز پنج شنبه ۵ دی ماه ورود سامانه بارشی به کشور را داریم که باعث بارش باران در شمال غرب و غرب و وزش بادهای شدید خواهد شد و به تدریج دامنه‌های البرز مرکزی و غربی نیز با بارش پراکنده برف و باران رو به رو خواهند شد.

ی در ادامه افزود: امروز مناطق غربی سواحل خزر مواج می‌شود و فردا جمعه در نوار غربی کشور و همین طور دامنه‌های البرز مرکزی و استان‌های ساحلی خزر بارندگی را خواهیم داشت که بارش‌ها در مناطق جنوبی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه گفت: شنبه از میزان بارش‌ها در نوار غربی کم می‌شود و مناطقی از شمال شرق، مرکز و جنوب غرب و سواحل بارش خواهند داشت که برای نوار غربی یعنی جنوب غرب و سواحل دریایی خزر بارش‌ها پراکنده‌تر است.

گودرزی اظهار داشت: اواخر وقت شنبه سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و تا دوشنبه پایداری هوا و افزایش آلاینده‌ها را برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....