تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 آبان 1399 - 10:26
کد خبر : 23943

این سهام‌ها بالاترین رشد در بورس را داشتند

این سهام‌ها بالاترین رشد در بورس را داشتند

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۶هزار و ۲۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۹۰هزار و ۵۰۷واحد به کار خود پایان داد و بیش

امروز سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۶هزار و ۲۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۹۰هزار و ۵۰۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۸۶۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵هزار و ۴۳۲میلیارد تومان در بیش از ۷۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

به گزارش اقتصاددان به نقل از کارگر آنلاین ،   بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنایع کاشی و سرامیک سینا، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه‌گذاری بوعلی و قند ثابت خراسان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۶۲۰میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۹۳میلیارد تومان در ۴۷۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۱۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه تجارت نو، پتروشیمی غدیر و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، عمران و توسعه شاهد و تولید نیروی برق دماوند بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....