تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 شهریور 1401 - 20:22
کد خبر : 102193

ایمن سازی ۵ نقطه پر خطر پایتخت، بدون ذکرنام!

ایمن سازی ۵ نقطه پر خطر پایتخت، بدون ذکرنام!

شهرداری تهران اعلام کرده که پنج مجتمع تجاری و گود پرخطر در تهران ایمن سازی می شوند اما نامی از این مکان های پرخطر نبرده است . اقتصاددان: این درحالی است که مدتی پیش قدرت‌الله محمدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با حضور در صحن شورای شهر گفته بود:‌ با هماهنگی دادستانی

شهرداری تهران اعلام کرده که پنج مجتمع تجاری و گود پرخطر در تهران ایمن سازی می شوند اما نامی از این مکان های پرخطر نبرده است .

اقتصاددان: این درحالی است که مدتی پیش قدرت‌الله محمدی، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با حضور در صحن شورای شهر گفته بود:‌ با هماهنگی دادستانی لیست ۱۲۹ ساختمان پرخطر را حتماً منتشر خواهیم کرد چرا که با هیچ فردی تعارف نداریم. بی‌تردید نباید اجازه دهیم بحث انتشار اسامی این ساختمان‌ها تبدیل به ترس شود. وقتی می‌دانیم تعداد زیادی از شهروندان ما روزانه وارد ساختمان‌های ناایمن می‌شوند نباید از انتشار اسامی آنها بترسیم. حتماً لیست ساختمان‌های ناایمن را منتشر می‌کنیم و با جان مردم معامله نخواهیم کرد.

روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران خبری مبهم از نشستی اضطراری با موضوع ارزیابی ایمنی و اقدامات کاهش خطر مرتبط با تعدادی از مجتمع های تجاری – اداری و گودهای پر خطر رها شده و اولویت دار شهر تهران که با حضور نمایندگان شهرداری های مناطق ۱، ۲، ۳، ۵، معاونت های فنی و عمرانی ، شهرسازی و معماری ، سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی، بازرسی و حراست و شرکت اراضی عباس آباد تشکیل شد، منتشر کرده و گفته است در این نشست در خصوص ایمن سازی ۵ مجتمع تجاری و گودها رها شده تصمیم گرفته شده است.

براساس خبرمنتشر شده ،در این نشست در خصوص تمهیدات لازم برای ارزیابی ایمنی سازه ای و حریق تعدادی از ساختمان های اداری – تجاری و تعیین تکلیف دو گود پر خطر رها شده در سطح مناطق بحث و تبادل نظر شد و تصمیات لازم در این خصوص به تصویب رسید.

در این نشست انجام اقدامات لازم از سوی مالکین و متولیان قانونی امر با همکاری سازمان آتش نشانی و با توجه به مصوبات ابلاغی طی یک بازه زمانی مشخص در دستور کار قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....