تاریخ انتشار : سه شنبه 15 شهریور 1401 - 21:59
کد خبر : 100557

ایران با بازوان دراز مواجه خواهد شد!

ایران با بازوان دراز مواجه خواهد شد!

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم در توافق با آمریکا، برای “جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای” از آزادی عمل کامل برخوردار خواهد بود. یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در بازدید از پایگاهی هوایی در صحرای نقب شمالی مدعی شد: اگر ایران به تلاش‌هایش ادامه دهد، با بازوان دراز و

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم در توافق با آمریکا، برای “جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای” از آزادی عمل کامل برخوردار خواهد بود.

یائیر لاپید، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در بازدید از پایگاهی هوایی در صحرای نقب شمالی مدعی شد: اگر ایران به تلاش‌هایش ادامه دهد، با بازوان دراز و توانایی‌های اسرائیل مواجه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ما به تقابل با تروریسم و کسانی که با هدف ما مخالف‌ هستند، در تمامی جبهه‌ها ادامه خواهیم داد.

لاپید همچنین با اشاره به گفت‌وگوی اخیر خود با رئیس‌جمهور آمریکا گفت: همانطور که با رئیس‌جمهور بایدن توافق کردیم، آزادی عمل کاملی برای ممانعت از احتمال بدل شدن ایران به یک تهدید هسته‌ای، خواهیم داشت.

همچنین اسرائیل نشنال نیوز به نقل لاپید نوشت: هنوز زود است که بگوییم آیا در متوقف کردن توافق هسته‌ای موفق بوده‌ایم یا نه اما اسرائیل برای هر تهدید یا سناریویی آماده است.

آمریکا و ایران در مدت اخیر در حال بررسی پاسخ‌های یکدیگر نسبت به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا برای احیای توافق هسته‌ای بوده‌اند که به گفته جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ‌کننده مذاکرات وین، آخرین متن پیش‌نویس و آخرین پیشنهاد برای رسیدن به توافقی بر سر احیای توافق هسته‌ای است.

این پیشرفت‌ها در مدت اخیر مقامات ارشد رژیم صهیونیستی را به واکنش واداشته و درباره انجام شدن توافق احتمالی ابزار نگرانی کرده‌اند.

بنا به گفته مقامات غربی درحالی که واشنگتن و تهران درحال بررسی پیشنهادات اتحادیه اروپا و نقطه نظرات یکدیگر برای احیای برجام هستند، دولت رژیم صهیونیستی همچنان تلاش می کند که بر موضع آمریکا در این پرونده تاثیر بگذارد.

گزارش‌های رسانه‌ای می‌گوید، واشنگتن قرار است در مقابل امضای توافق هسته ای با ایران و بازگشت به برجام، امتیازات و بسته جبرانی امنیتی در اختیار تل آویو قرار بدهد و تاکید می‌کند گفت‌وگوها درخصوص این بسته هنوز رسمی نشده است اما به محض امضای توافق هسته‌ای، این “امتیازات جبرانی” هم علنی خواهد شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....