تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1400 - 21:07
کد خبر : 69026

توسعه سیستم شارژ بی سیم نوآورانه اپل

توسعه سیستم شارژ بی سیم نوآورانه اپل

اپل تلاش دارد فناوری شارژ بی سیم خود را ارتقا دهد و درهمین راستا مشغول توسعه یک سیستم شارژ چند دستگاهی برای آینده است. مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ اطلاعات جالبی درباره فناوری شارژ بی سیم این شرکت در گزارشی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد اپل مشغول توسعه روشی است تا شارژرها بیش از یک

اپل تلاش دارد فناوری شارژ بی سیم خود را ارتقا دهد و درهمین راستا مشغول توسعه یک سیستم شارژ چند دستگاهی برای آینده است.

مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ اطلاعات جالبی درباره فناوری شارژ بی سیم این شرکت در گزارشی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد اپل مشغول توسعه روشی است تا شارژرها بیش از یک دستگاه را شارژ کنند. در حال حاضر این برند شارژرهای بی سیم Mag Safe Duo را می‌فروشد که آیفون و اپل واچ/‏‬ایرپاد را همزمان شارژ می‌کند.

اما به نوشته گرومن تولید کننده آیفون مشغول توسعه طرح جایگزین ایرپاور (AirPower) است که در سال ۲۰۱۹ میلادی لغو شد. به گفته او اپل مشغول بررسی توسعه فناوری شارژ بی سیم در مسافت کوتاه و بلند است که کمی پیشرفته‌تر از سیستم‌های القایی فعلی است.

این خبرنگار معتقد است اپل مشغول بررسی طرحی برای آینده است که در آن دستگاه‌های اپل یکدیگر را شارژ می‌کنند. به عنوان مثال یک آی پد می‌تواند آیفون را شارژ کند. در مرحله بعد آیفون ایر پاد یا اپل واچ را شارژ می‌کند.

از سوی دیگر باید در نظر داشت اتحادیه اروپا قصد دارد زباله‌های الکترونیک را کاهش دهد و در همین راستا به اپل فشار می‌آورد تا استانداردهای جهانی صنعت را تأیید و پیروی کند. به همین دلیل ممکن است به زودی پورت‌های لایتنینگ با یو اس بی سی جایگزین شوند. ممکن است شرکت آمریکایی برای اجتناب از این امر دستگاه‌هایی عرضه کند که فقط به طور بی سیم شارژ می‌شوند.

به عبارت دیگر احتمالاً در آینده آیفون‌های بدون پورت در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شوند.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....