تاریخ انتشار : جمعه 2 خرداد 1399 - 15:39
کد خبر : 9349

اولین لیست عرضه‌ اولیه‌های احتمالی سال ۹۹

اولین لیست عرضه‌ اولیه‌های احتمالی سال ۹۹

در حالی که نسبت به رانت در عرضه اولیه در چند روز اخیر انتقادهای بسیاری منتشر شده اما هنوز تصمیم جدیدی درباره روند عرضه اولیه نمادها گرفته نشده است. در همین حال سهامداران منتظر هستند در امسال عرضه اولیه‌های جدیدی انجام شود. طبق گزارش پیش از این تجارت‌نیوز به نظر می‌رسد اولین عرضه اولیه سال

در حالی که نسبت به رانت در عرضه اولیه در چند روز اخیر انتقادهای بسیاری منتشر شده اما هنوز تصمیم جدیدی درباره روند عرضه اولیه نمادها گرفته نشده است. در همین حال سهامداران منتظر هستند در امسال عرضه اولیه‌های جدیدی انجام شود.

طبق گزارش پیش از این تجارت‌نیوز به نظر می‌رسد اولین عرضه اولیه سال ۹۹ عرضه اولیه نماد آریا باشد.

۲۶ اسفند ماه سال ۹۸ مبینا بنی‌اسدی، مدیر ارتباطات فرابورس ایران اعلام کرد: پتروشیمی آریا ساسول آخرین شرکتی بود که قرار بود تا آخر سال فرابورسی شود اما مدیران فرابورس ایران تصمیم گرفتند برای حفظ سلامتی مردم و پرسنل فعال در بازار سرمایه فعلا این عرضه به اوایل سال ۹۹ موکول شود.

بنی‌اسدی در پاسخ به این سوال که آیا امکان انجام عرضه اولیه در روزهای کاری نوروز ۹۹ وجود دارد؟ به بورس ۲۴ گفته بود: در این رابطه فعلا تصمیم‌گیری نشده و متعاقبا اطلاع‌رسانی دقیق‌تری در این خصوص خواهیم داشت.

با این حال هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اولین عرضه اولیه سال ۹۹ چه زمانی و با کدام نماد خواهد بود. با این حال لیستی از همه عرضه‌ اولیه‌های احتمالی توسط بورس‌نیوز منتشر شده است.

بر این اساس ۱۶ شرکت در صف عرضه اولیه قرار دارند. این شرکت‌ها عبارتند از: پلیمر آریاساسول با نماد آریا، سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا، مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد، رایان هم افزا با نماد رافزا، شیر پاستوریزه پگاه گیلان با نماد غگیلا، لیزینگ پارسیان با نماد ولپارس، توسعه مسیر برق گیلان با نماد بگیلان، ایمن خودرو شرق با نماد خیمن، پتروشیمی بوعلی سینا با نماد بوعلی، تولید نیروی جنوب غرب صبا با نماد بصبا، ترانسفورماتور توزیع زنگان با نماد برانسفو، پتروشیمی ایلام با نماد شایلام، پتروشیمی مروارید با نماد شمروارید، پالایش نفت جی با نماد شجی، راه آهن حمل و نقل با نماد حرآهن و صنایع چوب خزر کاسپین با نماد چخزر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....