تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 20:02
کد خبر : 46455

اولین روز ثبت‌‌‌‌‌نام انتخابات تمام شد

اولین روز ثبت‌‌‌‌‌نام انتخابات تمام شد

 کدام نامزد یارانه ۳ میلیونی می‌دهد؟ نام‌نویسی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز ۸ صبح در وزارت کشور آغاز شد. در میان چهره‌های شناخته شده امروز می‌توان به سعید محمد، حسین دهقان و محمدحسن نامی اشاره کرد که برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند.   به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،   نام‌نویسی برای

 کدام نامزد یارانه ۳ میلیونی می‌دهد؟

نام‌نویسی برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز ۸ صبح در وزارت کشور آغاز شد. در میان چهره‌های شناخته شده امروز می‌توان به سعید محمد، حسین دهقان و محمدحسن نامی اشاره کرد که برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند.

  به گزارش اقتصاددان به نقل از تجارت‌نیوز ،   نام‌نویسی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری امروز ۸ صبح ۲۱ اردیبهشت در تالار وزارت کشور آغاز شد. انتخاباتی که برخی از دلسردی مردم و فضای بی‌رمقش می‌گویند. با این حال از صبح امروز برخی از چهره‌های شاخص و نیز برخی از مردم بدون سابقه اجرایی برای ثبت‌نام به وزارت کشور رفتند.

یکی از چهره‌هایی که امروز برای نام نویسی به وزارت کشور رفت، محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات دولت دهم بود. او پس از نام‌نویسی برای انتخابات گفت: «۶۴ برنامه آماده کرده‌ام. ۶ برنامه برای ۶ ماهه اول دولت است تا بتوانیم تعادلی بین وضعیت معیشتی مردم ایجاد کنیم.»

از دیگر چهره‌های شناخته امروز سعید محمد، فرمانده پیشین قرارگاه خاتم النبیا بود. او گفت: «خودرو را به خدمت ملی تبدیل و در بخش یارانه‌ها برنامه‌های عدالتی ایجاد می‌کنیم. با رویکرد تولیدمحور به اصلاح امور بانک‌ها می‌پردازیم.»

کاندیداها اقتصاددان نوشته

حسین دهقان، وزیر دفاع دولت دهم هم امروز به میدان آمد تا شانس خود را برای ریاست جمهوری امتحان کند. دهقان پس از نام‌نویسی گفت: «مشکلات کشور ناشی از عدم شفافیت است،آنهم شفافیت دائمی نه در انتخابات. با داشتن برنامه برای حل مشکلات جامعه پا به عرصه انتخابات گذاشته‌ام.»

از جبهه اصلاحات نیز امروز، محمدزارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات نام‌نویسی کرد. فومنی پس از ثبت‌نام گفت: «۵۰ درصد کابینه من را زنان تشکیل می‌دهند. هر ایرانی در دولت من ماهانه سه میلیون تومان یارانه دریافت می‌کند»

امروز وهاب عزیزی، دبیرکل جهادگران اسلامی نیز برای انتخابات نام‌نویسی کرد. او درباره حضورش برای انتخابات گفت: «مردم ما همیشه در عرصه‌های مختلف جهاد حضور داشتند و نقش‌آفرینی کردند. حق مردم است که برای حل مشکلات آنها اقدام جهادی انجام شود.»

در کنار چهره‌های بالا، وحید کریمی، سفیر پیشین ایران در تامبیا نیز نیز برای انتخابات سال جاری ثبت‌نام کرد. کریمی برنامه ریاست جمهوری خود را بر چهار اصل مسکن، بهداشت، آموزش و حمل و نقل دانست و گفت: «باید دولت عملی و با خرد جمعی و نزدیک به اجماع داشته باشیم.»

گفتنی است ثبت‌نام برای انتخابات از ۸ صبح تا ۱۸ عصر تا روز ۲۵ اردیبهشت انجام می‌شود.

 

خواننده معزز سلام ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر بالا در پایین صفحه ( ثبت دیدگاه) موجب امتنان است .

 

ع

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....