تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 بهمن 1399 - 21:29
کد خبر : 32330

اولین رفتار دلار در دوره بایدن

اولین رفتار دلار در دوره بایدن

گرانی عجیب در بازار ارز درحالی که پیش‌بینی می‌شد با آغاز به کار رئیس جمهور جدید آمریکا و افزایش احتمال کاهش تحریم‌ها قیمت دلار روند نزولی چند روز اخیر خود را ادامه دهد اما امروز قیمت دلار نسبت به دیروز حدود هزار تومان گران شد.     در اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ، 

گرانی عجیب در بازار ارز

درحالی که پیش‌بینی می‌شد با آغاز به کار رئیس جمهور جدید آمریکا و افزایش احتمال کاهش تحریم‌ها قیمت دلار روند نزولی چند روز اخیر خود را ادامه دهد اما امروز قیمت دلار نسبت به دیروز حدود هزار تومان گران شد.

    در اقتصاددان به نقل از تجارت نیوز ،  درحالی که پیش‌بینی می‌شد با آغاز به کار رئیس جمهور جدید آمریکا و افزایش احتمال کاهش تحریم‌ها قیمت دلار روند نزولی چند روز اخیر خود را ادامه دهد اما امروز قیمت دلار نسبت به دیروز حدود هزار تومان گران شد.

دیروز پیش از مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید آمریکا قیمت دلار در بازار ۲۲۸۵۰ تومان بود اما آخرین نرخ تا این لحظه بازار حاکی از رشد حدود هزار تومانی این نرخ است. قیمت دلار طبق آخرین گزارش‌ها از بازار ارز به ۲۳۹۰۰ تومان رسیده است.

دلار صرافی ملی نیز در حالی که روز گذشه ۲۲۷۵۰ تومان بود تا این لحظه به ۲۲۶۵۰ تومان تغییر کرده و برخلاف روند بازار یک روند نزولی به خود گرفته است.

افزایش قیمت دلار در حالیست که روز گذشته رئیس کل بانک مرکزی از تداوم ارزانی دلار سخن گفته بود.

رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه بخشی از منابع ارزی ایران در کشورهای مختلف آزاد شده است، گفت: من یک بار گفتم بازهم می‌گویم که رئیس کل بانک مرکزی اولین کسی است که طرفدار ارزش پول ملی است. حیثیت و اعتبار رئیس بانک مرکزی به تعدیل نرخ ارز است نه اینکه نگذارد پایین بیاید.

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....