تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 20:37
کد خبر : 97094

انفجار انبار تجهیزات نظامی در نجف

انفجار انبار تجهیزات نظامی در نجف

وقوع انفجار در انبار تجهیزات نظامی متعلق به سرایا السلام در استان نجف به شهید و زخمی شدن ۱۲ نفر از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی عراق منجر شد.   آتش سوزی در انبار تجهیزات نظامی متعلق به سرایا السلام در استان نجف و وقوع انفجار بر اثر نشت گاز حین اطفای حریق موجب شهادت

وقوع انفجار در انبار تجهیزات نظامی متعلق به سرایا السلام در استان نجف به شهید و زخمی شدن ۱۲ نفر از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی عراق منجر شد.

 

آتش سوزی در انبار تجهیزات نظامی متعلق به سرایا السلام در استان نجف و وقوع انفجار بر اثر نشت گاز حین اطفای حریق موجب شهادت ۷ نفر و زخمی شدن ۵ نفر از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی شد.

منبی آگاه امروز (دوشنبه) به السومریه نیوز گفت: یک انبار تجهیزات متعلق به سرایا السلام بر اثر اتصالی برق دچار حریق شد که به انفجار سیلندر‌های گاز منجر شد.

این منبع با بیان اینکه انفجار در داخل انباری بود که مجاور ورزشگاه بین المللی جدید نجف رخ داده است، اعلام کرد: بیش از ۴ خودروی آتش نشانی و آمبولانس وارد شده اند.

شفق نیوز به نقل از یک مقام ارشد امنیتی عراق گزارش داد: «ساختمانی که اوایل امروز در نجف در داخل اردوگاه سرایا السلام منفجر شد، یک کارخانه ویژه مواد منفجره دست ساز است.»

این منبع علت حادثه را دمای بالای هوا و ذخیره سازی ضعیف عنوان کرد.

رسانه‌های نظامی تیپ ۳۰۱ سرایا السلام در اطلاعیه‌ای اعلام کردند: در حالی که یگان‌های پدافند غیرنظامی در حال انجام وظیفه برای اطفای حریق بودند، بر اثر نشت گاز اکسیژن بیمارستان نظامی، انفجاری رخ داد که منجر به شهادت و زخمی شدن شماری از نیرو‌های نظامی و آتش نشانی شد.

مخاطب گرامی، ارسال نظر پیشنهاد و انتقاد نسبت به خبر فوق در بخش ثبت دیدگاه، موجب امتنان است.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....