تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1399 - 14:11
کد خبر : 32115

اندر حکایت تائید و تکذیب استعفای قالیباف اصل

اندر حکایت تائید و تکذیب استعفای قالیباف اصل

امروز هم موضوع استعفای رئیس سازمان بورس مطرح شد و یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی تاکید کرد که استعفای قالیباف اصل تائید شده است. استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهاردار روز گذشته به سرخط خبرهای اقتصادی رسید. در حالی که پایگاه خبری سازمان بورس درست در زمانی که رئیس سازمان بورس در جلسه با

امروز هم موضوع استعفای رئیس سازمان بورس مطرح شد و یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی تاکید کرد که استعفای قالیباف اصل تائید شده است.

استعفای رئیس سازمان بورس و اوراق بهاردار روز گذشته به سرخط خبرهای اقتصادی رسید.

در حالی که پایگاه خبری سازمان بورس درست در زمانی که رئیس سازمان بورس در جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس به سر می‌برد، نامه استعفای وی را منتشر کرد، حسن قالیباف اصل پس از خروج از جلسه کمیسیون در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما استعفایش را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصاددان به نقل از فارس ،  حسن قالیباف اصل در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در مصاحبه با صداوسیما با تکذیب خبر استعفای خود از ریاست این سازمان، افزود: شاید مرا برکنار کنند، اما استعفا نداده‌ام.

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار تهران افزود: اطلاع ندارم که چه کسی این خبر را و با چه هدفی منتشر کرده است.

این در حالی است که امروز هم موضوع استعفای رئیس سازمان بورس مطرح شد و یکی از اعضای کمیسیون اقتصادی تاکید کرد که استعفای قالیباف اصل تائید شده است.

با این حال محمدرضا پورابراهیمی در همین زمینه گفت: قالیباف اصل استعفا داده اما هنوز استعفای وی مورد موافقت وزیر اقتصاد و امور دارایی قرار نگرفته است و حتی کمیسیون امروز با حضور رئیس سازمان بورس به بررسی ابعاد و شرایط این بازار خواهد پرداخت.

 

ع

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....