تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 8:08
کد خبر : 70457

انتقاد دبیرکل جامعه زینب به اظهارات وزیر کشور در مورد زنان

انتقاد دبیرکل جامعه زینب به اظهارات وزیر کشور در مورد زنان

انتقاد و پاسخ اعظم حاجی عباسی دبیرکل جامعه زینب (س) کشور به اظهارات وزیر کشور در باره زنان! اقتصاددان:  اگر نظام با نگاه و باور حضرت امام ادامه مسیر میداد امروز شاهد چنین وضعیت اسفناکی نبودیم.حال آنکه سالهاست زنان را فقط برای تقدیم قدرت خواسته‌اید و از این ظرفیت عظیم فقط تا پای صندوق‌های رای

انتقاد و پاسخ اعظم حاجی عباسی دبیرکل جامعه زینب (س) کشور به اظهارات وزیر کشور در باره زنان!

اقتصاددان:  اگر نظام با نگاه و باور حضرت امام ادامه مسیر میداد امروز شاهد چنین وضعیت اسفناکی نبودیم.حال آنکه سالهاست زنان را فقط برای تقدیم قدرت خواسته‌اید و از این ظرفیت عظیم فقط تا پای صندوق‌های رای و برای تهییج انتخابات استفاده کرده‌اند ؛چرا که نگاه مرد سالارانه ، زنان خودساخته و آزاده را برنمی تابد.

اگر شبکه ای از زنان مطیع و فرمانبردار می‌خواهید، بدانید نه تنها نمی‌توانند نقش‌آفرین و موجب موفقیت انقلاب شوند بلکه آسیب زننده هم خواهند بود.
و از آنجایی که اکثر مسئولیت‌ها حتی در امور زنان در نظام جمهوری اسلامی در ید با کفایت مردان است، اگر انقلاب ضربه هم بخورد در اثر تصمیم آنهاست نه کسانیکه از دادن مسئولیت به آنها هراسان و به دنبال شبکه‌سازی برایشان هستید! زیرا زنان در هیچیک از مراکز مهم تصمیم‌سازی، مصلحت‌سنجی و نظارتی مانند شورای نگهبان، مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری نماینده‌ای ندارند که مسئولیتی بابت ضربه زدن به نظام متوجه آنان باشد!

انتقاد دبیرکل جامعه زینب به اظهارات وزیر کشور در مورد زنان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اقصاددان رسانه با مجوز برخط اخبار اقتصاد - فناوری - کسب و کار - اجتماعی و ....